Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Börjar vi använda den här tråden nu, istället för den andra?
    Ähs.. skriver in samma inlägg här också Räcka ut tungan

Hallå damer!
    Hur går det med budandet?
    Jag har inte hunnit köpa någon tejp idag, så jag kommer skicka resterande paket på måndag.. då har jag skaffat mej en våg också (köper en imorgon) så jag verkligen sätter rätt porto o så vidare..
    Live and let die
  • jessapessa
    Tjosan: Var det DU som bjöd över mitt bud på POP-väskan!! Förvånad Jag som ville ha den...! FlörtSkrattande

Nu har jag o herrn i huset lagt upp alla räkningar, så att dem dras imorgon.. sen kan jag med gott samvete buda vidare på tradera.. hihi!
    Crash and burn girl
  • jessapessa

Finns det fler POP-väskor?? jag hittar inga på tradera nämligen...

• jessapessa
    Samla: Ahaa
    Ja, jag vill ha en sån väska, hoppas jag hittar en sådan auktion snart
    Om ni hittar före mej, kan inte ni länka då?
  • jessapessa
    Beatrize74: vad är det för storlekar?
    Tipsa FrökenW om det är storlekar från 74 o uppåt, hon gillar POP-kläder Glad

Jag behöver hjäälp!!!

Jag sitter just nu på http://www.posten.se/villkor/pris_fakta/pdf/Frimarkt_inr.pdf för att lista ut hur mycket frakten skulle bli på ett paket. Men jag lyckas inte lista ut det..!!
    Det väger 400 gram, packat och klart. Kostar det då 33 kr? Å vad menas med skrymande post?? Har ni några tips o ideer? Jag hänger inte riktigt med.. vet ju liksom inte hur många frimärken jag ska sätta på..
    jag har köpt vadderade kuvert på bokaffären hemma, kan jag posta såna i brevlådan, med frimärken på? Eller måste jag gå in på posten för att skicka..?
    tacksam för svar, snarast Räcka ut tungan
  • jessapessa

Okej, då vet jag det
    Portot då? Hur många frimärken ska jag sätta på för ett paket på 400 gram o ett annat paket för 200 gram?

• jessapessa
    Ingen som vet?
    Portot då? Hur många frimärken ska jag sätta på för ett paket på 400 gram o ett annat paket för 200 gram?

Har Polarn o Pyret bra "dagis-byxa och jacka" gummikläder, regnjacka fast något varmare..? Vill köpa sånnt till Snöret sen när det börjar bli vår ute, då det är slaskigt/lerigt när snön håller på att försvinna...
    tips? Hoppas hitta det på tradera nämligen
  • jessapessa
    Versan paketet väger 400 gram, är tre centimeter tjockt ,och cirka 20 centimeter långt.
  • jessapessa
    Versan:  tack så mycket för din hjälp! Flört
    Imorgon ska jag posta paket.. dem som jag skulle postat i torsdags/fredags då min tejp tog slut.. men imorgon ligger dem på lådan i alla fall Skrattande
    Live and let die
  • jessapessa
    Gaaah!! Jag har 17 auktioner som slutar imorgon kväll! Spring in o kolla, buda!! Vill ju bli av med kläderna..!
    Ha en trevlig kväll, buda lugnt!
    KyssKyss
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II