Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
lägger näsan i blöt, tror name it säljs på Exit affärerna också..=)
lägger näsan i blöt, tror name it säljs på Exit affärerna också..=)
handlar oxo en del på tradera. ute efter tjejkläder 68-80
www.tradera.com/auction/auction.aspx
denna vann jag förra veckan *glad*
dagens fynd www.tradera.com/auction/auction.aspx
nu får jag inte handla mer..
jag får nog läggas in på avvänjningsklinik. försöker köpa klännigar o tunikor inför sommaren men förlorat flera auktioner..de verkar vara populära nu.
hur gör ni..säljer ni av barnkläder fast ni planerar att skaffa fler. jag vill ha fler bebbar men har mycket kläder nu, kanske borde sälja en del.
buhu..tror oxo jag blivit lurad. För det första fick jag maila säljaren att jag vann auktionen efter 3 dar..oftast hör ju säljaren av sig. Jag fick svar o satte genast in pengar. Säljaren mailade tillbaka att hon i tisdags skulle posta varan..i fredags mailade jag och undrade om hon hade gjort det eftersom vi inte fått paketet. Fick en enda mening tillbaka. Har postat....
suck får väl höra vilken dag hon då postade paketet, hade det varit jag som sålde hade jag ju redan nu sagt att då o då postade jag och ursäktat om det blivit sent..
är det inte krångligt med ebay?
några sidor tidigare finns mitt lilla problem..och säljaren svarar ej på email nu. vad ska man göra? ska man maila igen och varna för neg omdöme? (situationen är alltså jag har betalat men ej fått vara, säljaren påstår sig ha postat den men jag får ej svar på vilken dag)
tack Diwa för bra lurendrejeråtgärdsråd. svarar inte säljaren inom 2 dar så hotar jag med polisanmälan..fast det gäller bara 40kr iofs men ändå.