Inlägg från: Selmas |Visa alla inlägg
  • Selmas

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Kikar in bland likasinnade som är fast i Traderandet. Tänk omman kunde sälja lika mycket somman köper då skulle jag kanske få plats med allt jag köpt. Har en dotterpå snart 4 veckor som förmodligen måste byta kläder 4gånger om dagen tills hon är ett år för jag har handlat sååå mycket till henne redansamt att jag har lite äldre kläder efter syskon samt även köpt nytt & nu dessutom fått sompresent. Hur ska jag göra nu då?!Nån mer som känner igen sig i samma situation. Ha-begäret är enormt!

• Selmas

Hur blir man medlem i msn-gruppen? Vill oxå ta del av listan

• Selmas

Jag köper alldeles för mycket på Tradera & i affären så nu har jag börjat rensa för att få plats med mer nya inköp. Dvs man måste sortera & tänka efter omman verkligen behöver allt fint man köpt & om det kommer till användning. Vet att mammakläder går åt som smör i solsken iallafall, inte med vinst, men de är eftertraktade mycket på Tradera. Någon som har tips på annat som är eftertraktat så man kanske kommer på fler saker att leta fram & sälja?

Julles pappa är nicket
  • Selmas

Barnartiklar typ filtar & täcken går visst bra ser jag nu!!!

• Selmas

Var kan man köpa Katvig-kläder nya i butik? Varför är de så populära?

• Selmas

Jag har vunnit en tröja nyligen & nu fick jag vinnarmail om att dotter fått tag i en sax & klippt sönder den Hur göra nu då? Jag fick erbjudande om andra tröjor, men...

• Selmas

Nu har även jag, dvs Julles pappa lagt ett bud för ett bidrag till Tille!!!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II