• akl

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Oj, en egen tradera-tråd   Verkar som om jag hamnat rätt, då
    Råkade gå in där en gång och nu är jag fast Finns ju så mkt fint och så är det ju jättekul att buda! Har sålt lite grann av dotterns kläder oxå, men handlar mest till sonen, 7 mån. Har blivit en del nu....

Tror t o m att jag väntar på ett fix-set från nån här inne (om det är samma alias här som på tradera, vill säga)

Hoppas det är OK att jag ansluter mig till er tråd för jag har verkligen blivit tradera-beroende

//mamma till 2 små troll
  • akl

Hej Lejån Det är ju du som dragit ner mig

//mamma till 2 små troll
  • akl
    Malenkovich
    Det tycker jag inte alls var farligt dyrt ! Dom ser ju jättefina ut och väääääldigt coooola
    //mamma till 2 små troll
  • akl

Vad mysiga dom verkar, vermilion!

//mamma till 2 små troll
  • akl
    Kanske det är en sån som jag som nyss fastnat i traderas magiska värld och inte har hunnit få några omdömen än.... hoppas på det iaf
    //mamma till 2 små troll
  • akl

Hej alla traderare

Har läst vad ni skrivit idag och blir så less när jag läser om Kadorrans situation
    Har inte råkat ut för det själv men jag skulle bli sååååå förbannad!
    Hoppas att det löser sig för dig!

Fick ett par "skor" till sonen idag som jag köpte förra veckan! Är supernöjd
    Jättemjuka och fina, var dom!
    Och denna veckan bör 4 pkt till dimpa ner så det blir till att springa hem från jobbet och kolla brevlådan

//mamma till 2 små troll
  • akl

Lycra
    Känner oxå så.... Har ju märkt att folk  har olika referenser till "fint skick"
    Jag går mkt efter vad omdömena säger och hur bilden ser ut.... (kollar noga)
    Är du osäker, så maila och fråga....

*Buhu*... det fanns inget i brevlådan idag heller... Vill ha mina kläder.....

//mamma till 2 små troll
  • akl

Bempa
    Jag har mkt av den serien Fast många är nära att ramla isär.... fast det är lite charmigt Kommer jag nog aldrig att sälja/ge bort!

//mamma till 2 små troll
  • akl

jajja81
    Håller med! Hittar inget kul på 74/80 på pojksidan

//mamma till 2 små troll
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II