Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Hmm, jag har också provat att buda på en sak idag, men det står att jag inte budat tillräckligt. Utgångspriset, 25 kr. har provat att buda både 50 o 100 kr
Grrrrrrrrrr
Hmm, jag har också provat att buda på en sak idag, men det står att jag inte budat tillräckligt. Utgångspriset, 25 kr. har provat att buda både 50 o 100 kr
Grrrrrrrrrr
Det finns massa auktioner som jag "glömt" bort. Och när jag kommer på det, så är den avslutad
Jag har nu satt omdöme, på dom 7 grejer jag fått hem idag
Får nog lugna mig lite nu. Innan var det kläder som gällde, nu har jag fått dille på några böcker som jag hade som liten. Fick hem 5 st idag
Den här tex
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Hittar ni några i den serien, får ni gärna hojta till
Jo, det är samma serie, men den fick jag också hem idag
Har köpt 7 st på tradera, alla för 15 kr styck. Mycket bra kvalitet har det varit också
jag har också några kvar sen min egen barndom, några är i bra skicka, sen har jag också många som skulle behövas limmas mm...
Jag köper in alla nu, men jag tänker aldrig göra mig av med dom
Kollade in rosenröd, men det var ju nåt annat
Hihi, jo, den kommer jag ihåg, den gillade jag med
det jag menade var att dom som låg ute på tradera just nu var nåt helt annat
Har hittat Hans o greta också nu, men vet inte skicket på den, det är 2 andra böcker också i "paketet"
Attans, nu kommer vi väl buda emot varann istället en massa gånger
Har ingen aning om hur många det finns, det är nog ganska många
Du får buda på dom jag har
Kejsarens nya kläder
Den fula ankungen
Rumpelstiltskin
Pojken som åt i kapp med jätten
Mästerkatten i stövlar
Gåsvakterskan
Den flygande kofferten
Svinaherden
Elddonet
Guldlock o de 3 björnarna
Missade tyvärr pojken o bönstjälken, var inte hemma o kunde inte bud klart
Bokklubben, Barnens bokpaket.
Skandinavisk press har gett ut böckerna
Oj, tror du att det finns såååå många, då tar det ett tag innan jag får ihop alla
Jag fick ju hem 5 idag, från samma säljare, betalade 77 kr i frakt. har för mig att jag gav 22 kr när jag bara köpt en.
www.tradera.com/auction/aid_26150742
Här är en av mina favoriter, emn då måste jag gjort ett kap när jag köpte min, gav 20 kr, plus att den ser helt orörd ut
Som jag sa förut, du får ta dom jag redan har
Hihi, hoppas din mamma har alla utom dom jag har
Hihi, jag tror att jag förstod. Hittade tyvärr bara tummelisa, men ser inte om det är samma serie???
www.tradera.com/auction/aid_10094527