Inlägg från: Tingilya |Visa alla inlägg
  • Tingilya

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Kan inte nån viska i mitt öra vad ni heter på Tradera?
    Vill spana in era grejjer-..

• Tingilya

Nu har jag sprungit runt hos er, men sveasmamma, ditt fann jag inte

• Tingilya

Skriv in, skriv in jag vill också se

• Tingilya

Jag e impad över era fynd! Jag kikar ofta på Tradera men hittar inget som verkar vettigt....

• Tingilya

Bempa, å de böckerna e underbara!! JAg vill också ha dem Mamma har alla men de e i ruskigt skick..kanske ska försöka limma ihop dem och ta dem själv ..haha. Har du hittat många på Tradera?

• Tingilya

Min favorit e snövit&Rosenröd..nu måste jag verkligen leta upp den

• Tingilya

Snövit & Rösenröd är en saga om 2 vackra flickor å en elak dvärg.

• Tingilya

Jasså..*S* AH, jag blir faktiskt lite förhoppningsfull nu när jag märker att man kan hitta dem på tradera. Undrar hur många det finns egentligen?

• Tingilya

Vilket förlag har gett ut böckerna?

• Tingilya

Jag ska gå igenom alla som mamma har på vinden (pust) å sen försöka hitta fler JAg tror nog grovträknat att hon har över 100 olika.

• Tingilya

Bempa, va fick du ge i frakt för en sån bok?

• Tingilya

Oki.. nu ska jag också börja jaga dem.. Men det e nog inte 100 som mamma har...utan snarare 40-50. Får åka hem till henne å kolla in..

• Tingilya

*skrattar* Jag tror de jag har de flesta där redan

• Tingilya

De titlar jag har snart e: Fru Holle Dummerjöns Den fula ankungen Fattigmandottern Rödluvan Robison cruose Gubben och gumman som bytte arbete Rumpelstintzkin Elddonet Tummelisa Granen Doktor Allvetande

• Tingilya

Va konstigt det blev!! Hoppas du förstod. "Vad far är alltid det rätta" har jag med.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II