Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

här är en till Tradera-galen. Jag säljer mer än jag köper. Det jag köper är bara Pop och esprit. Vill ha flickkläder i 86 och uppåt.

Säljer kläder i 80-116 från flickor. Dessutom lite textil osv...

• Salmiak6

Har en pryl ute på auktion som går ut idag. Avslöjar inte vad, för då vet alla vem jag är. Tänker hålla det hemligt ett tag till tror jag.

Denna pryl har gått upp så i budgivningen och överstigit inköpspriset. Det är ju nästan så man skäms. Dessutom ska frakt betalas. Men men, det är goa pengar... Men det är ju upp till köparen att värdera föremålet...

• Salmiak6

Lakrisal:

Precis!
    (du har förresten det nicket som jag ville ha! buse, du hann före)

• Salmiak6

flutterby
    Min våg brukar stämma hyfsat. Men om det någon gång blir 11 kr mer så brukar jag inte vara knusslig. Det händer att jag mailar och säger att det blev visst lite extra och så får de själva avgöra om de vill sätta in lite till pengar på mitt konto. Oftast gör de det!

• Salmiak6

Är det så att ni föredrar att handla utav folk på FL, genom nicklistan?

• Salmiak6

Men jag tycker inte att det säger mig ett dugg vem ni är bara för att ni finns med här...
    Tycker det är viktigare att kolla omdömena på Tradera.

• Salmiak6

Jag är väl en riktig knäppis!
    Jag går och sorterar ut kläder i mina barns garderober titt som tätt bara för att få lägga ut något på tradera. Tycker det är så kul med auktionerna, så jag säljer kläder som barnen inte ens hunnit växa ur.

Det kallar jag knäppt!

• Salmiak6

Ändra i auktionen under bilden går bara att göra innan det kommit bud. Sen måste man ta pennan!

• Salmiak6

Min ettåring har jättesmal midja och rultiga ben och rumpa. (Kvinnliga former i tidig ålder...) Men det är ett litet problem när det gäller byxor. För de ska ju över rumpan med ändå sitta åt i midjan. Vilka byxor är bäst då?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II