Inlägg från: HumDis |Visa alla inlägg
  • HumDis

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Fru Indosaurie - Jag har en exakt likadan till min son, betalade 149 kr på KappAhl. Men den är inte så tung så det borde inte kosta 44 kr i frakt! Absolut max 33 kr

• HumDis

Fru Indosaurie - Jo den blir ju skrymmande men att den skulle väga så mycket att det blir 44 kr i frakt? Jag är lite tveksam!

• HumDis

Fru Indosaurie - Jovisst, men tyvärr är det många på Tradera som lurar en med frakten. En del överfrankerar även. Det är lite tråkigt...

Fick hem en tröja för ett tag sedan där jag betalat 44 kr men det var bara 22 kr på kuvertet.

Igår skickade jag ett paket med ett par babyjeans och två tröjor. Det kostade 33 kr.

• HumDis

Hehe, det är bra! På dem bara!

Ahhh.. saknar att vara gravid! Saknar t o m förlossningen....

• HumDis

Fru Indosaurie - Äh, förlossning kommer att gå superbra! Se bara till att ta en EDA

• HumDis

Det fanns en säljare på Tradera som skickade sina saker (sålde mest kläder) i samma typ av förpackning som postorderföretagen använder. En sådan där kraftigare påse. Någon som vet vart man får tag på sådana?

• HumDis

Tant Grön - Det beror lite på vad det är för märke. Är det typ HM-kläder (i bra skick) så skulle jag sätta kanske 20 kr i utrop för toppar och 30-40 kr för byxor. Är det däremot andra, dyrare märken så kan ju sätta lite högre utrop. Det som säljer bäst tycker jag är amningströjor samt fina toppar.

/ HumDis
  • HumDis

Jag håller med om att POP tål många tvättar osv. Men däremot tycker jag att vi här i Sverige är lite insnöade på POP. Det finns MASSOR med andra bra märken på barnkläder men det som går bäst är ALLTID POP. Lite skumt faktiskt.......

/ HumDis
  • HumDis

Tant Grön - Härligt! Visst är det kul att kolla om man fått några nya bud? Jag kollar säkert 10 gånger om dagen!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II