Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

hohooooo! vi får inte göra reklam eller försöka sälja saker här inne... om småtting tex svarar dig nu, mamma 3 så kan hon få en varning för det. och om vi fortsätter hålla på att tipsa varandra så kanske hela tråden stängs och det vore ju lite trist tycker jag.

vill inte vara nån moralkärring men jag ville bara säga det

• Pockadockan

vermilion: jag har inte sett henne sen den dagen då tråden startades

rödbettan:

• Pockadockan

loppan79 - kika din gästbok

• Pockadockan

när jag har lagt ut mössor så har jag lagt dom under pojk 74/80 som jag gör med alla liams kläder. Men det har bara varit po.p-mössor och det verkar som att många skriver po.p som sökord för jag har haft massa besök på dom. Men prova lägg den under mössor du

• Pockadockan

samla: det är inte klokt vilken po.physteri det är! Jag sålde en jacka häromdan och den blev ju lika dyr som nypriset när frakten kom till. Men prova lägg den under mössor du, så kanske den går bättre

• Pockadockan

hehe nu kan nog ingen missa det där i tsen

• Pockadockan

jag handlar inte så mycket över huvud taget... men om jag handlar så tittar jag mest på omdömena, inte om personen är från fl eller ej

• Pockadockan

nej hur många omdömen behöver ju inte säga nåt, självklart tittar jag även motiveringar...

• Pockadockan

loppan: smart ide! Det tar ett tag att scrolla ner nu helt lplötsligt

• Pockadockan

för min del är det lugnt... jag kan scrolla

Däremot så är det lite kul att den heter "vi som inte kan sluta handla barnkläder på tradera" När vi mest pratar om att sälja men det är ju ingen större fara på taket det heller

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II