Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

jag fick ett skumt mail nyss angående en av mina auktioner

Hello
          I am Adig Toes and i cam across you advart place on Tradera board and i
    will like to make an offer for at the amount of(100 USD) for the each of the
    item in which if you agree with my offer we will continue with the deal and i
    will like to buy 10 pcs of the item from you in which i will be sending to my
    son projcet in west africa so in a meantime i will be send the payment Via
    MoneyGram so i will requird only your full Name and Address for the payment
    Below

Name......
    Address
    State......
    City........
    Country........
    Zip Code.....

so kindly get back to me with the shipping cost Via Your Local Poster Service i
    will be awaiting for your respond soon. to me to my private email is very
    important so that we can talk better about the transcation to

thanks

VAD ÄR DETTA?`?

• Pockadockan

okej! hur anmäler jag det då? för han har inte budat vad jag har sett så jag vet ju inte vad han heter på tradera. räcker det med hans mailadress eller?

• Pockadockan

samla: hahahahha, ja det kunde ju ha varit så men det här var inget pop-plagg

• Pockadockan

kadorran: åh äntligen! vad glad jag blir för din skull, som du har kämpat för att få den där jackan

• Pockadockan

salmiak: haha, jag har också funderat på att plocka ur lite... man använder ju inte ens hälften

• Pockadockan

selmas: gardiner och parfym ska tydligen gå bra

• Pockadockan

hehe jag trodde inte man kunde missa det i ts:en

• Pockadockan

jag menade inget illa, absolut inte!

tycker bara att det är så kul att det står typ 3 gånger

• Pockadockan

beatrize: visst kan jag handla på lindex och hm, men jag handlar också idaT och po.p. Kläder med disneyfigurer gillar jag inte.

lindexkläder på tradera vet jag inte... det blir ju lika dyrt när portot läggs på som att köpa nytt oftast

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II