Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Vad var det för väst? *nyfiken*
  • Aannaa
    BESVIKEN!!!!!!!

Har just fått hem en 'nitlott' kan jag säga! En jättetuff rosa klänning från Zara, som jag vann på Tradera för 10:-.... fick hem den idag - och det var en FLÄCK på den och ett litet HÅL vid dragkedjan på den
    Så himla TRIST!!! Jag använder lixom inte smutsiga/håliga kläder på Emilia!
    TUR att den bara kostade en 10:a iof! Men va besviken man blir!
    Jag har mailat säljaren om det! Tänker inte lämna nåt omdöme alls!

VARFÖR skriver man inte sånt i auktionen!!!
    (Bland dom första o definitivt den sista gången jag köper använda kläder!!!)

Fick dock hem den UNDERBARA MOLO-bodyn idag oxå! Den är FET-FIN
  • Aannaa
    Jag har inte ångrat nånting jag inte har köpt - för jag köper alltid det jag verkligen vill ha *shopoholic*

Glömmer inte auktioner heller för jag sätter upp dom viktigaste som favoriter i min dator o skriver datum o tid på dom Perfa!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Pyret82 skrev 2006-03-22 20:09:22 följande:
    Aannaa--> ÅNEJ!!! .......Shit pommes!! =/ Sorry!! Såg verkligen inte att jag bjöd över DIG! Hade inte budat då! Vill du köpa den av mig? *ångest ju*
    Nä dom oddsen är ju inte sååå stora egentligen......

Ingen fara, det var ju 'bara' en beg klänning för 20 spänn! Hade det vart nåt jag verkligen hade suktat efter så hade jag nog 'vaktat' auktionen lite mer.......
  • Aannaa
    ...å inte vilka effellare som helst, utan två som känner varann... bor i samma område...
  • Aannaa
    Trodde inte mitt nick på Tradera gick o missa - 3 stora bokstäver bara.... Räcka ut tungan
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II