Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Name It finns på Exit oxå
Name It finns på Exit oxå
Jag vill oxå veta vad supermedlet heter
som det nu är så kastar jag bort hela kläder bara för att det är så fula fläckar på
Skulle va bra att kunna fixa eländet istället
Så skriv här vad det heter!
hmm kan inte låta bli att reflektera hur får hon sin post då?
Har dom inte lantbrevbärare? Om dom bor så långt i från.
Det har då min svärmor och hon får skicka paket och betala direkt till lantbrevbäraren i bilen.
Kanske hon tar betalt för postens bensin
Hon kanske är noga stor kartong med mycket bubbelplast i.
Till dig som hade problem med att köparen uppgett fel adress:
Tror det var några ljustakar!
Kryssa över adressen och skriv ditt den nya med texten eftersänding bredvid och lägg den på lådan eller gå in på posten och säg att vederbörande har flyttat.
Då ska det ej kosta något extra varken för dig eller mottagaren enligt min källa inom posten.
Hoppas att det funkar för dig för mig har det funkat många gånger då det är så många på Tradera som uppgett fel adress.
Så numera har jag för vana att skicka med deras adress i vinnarmailet och frågat om det stämmer.
handlar på ebay och det är jättekul man får kläder som man inte hittar i sverige
häng gardinen över en dörr eller häng upp dom över gardinstången i ett fönster.
Det beror ju på hur mycket dom väger.
men billigare än 44 tycker man det borde bli.
Men hon kanske slår in dom i mycket bubbelplast *hehe* ;-D
Skämt & sido maila henne och fråga vad dom väger tillsammans.
Hon kanske inte har en våg & tar till i porto för att vara på den säkra sidan.
hehe många svar du fick
nä Ursh! vem är det? vi vill inte råka ut för honom.
håller med HumDis.
Jag hade en sådan köpare en gång där jag ej fick paketera alls utan lägga hörlurarna i ett tunt kuvert utan stödemballage alls för att minimera kostnaden.
Jag skrev att jag tar ingen som helst ansvar om det var förstört vid framkomsten och vill dom att man ska underfrankera så vägrar jag också.
Tycker inte det är sjysst.
Jag håller mig strikt till postens portotabell.
men endel gånger är det befogat att kolla upp portot syrran blev blåst på 80 spänn i extra porto som ej fanns på paketet.
och då känns det surt