Inlägg från: HumDis |Visa alla inlägg
  • HumDis

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Det kan ju hända att hon köper sådana där förfrankerade kuvert på posten. De kostar något sådant. Eller så har hon skrivit fel, kanske kopierat texten från någon annan av sina auktioner.

Dyrt och onödigt är det åtminstone.

• HumDis

Annars stör jag mig mest på de som inte skriver ut vad portot blir i auktionen. Jag undviker att handla från dom som inget skriver... Tycker det är irriterande. Så svårt är det inte att i förväg räkna ut portot.

• HumDis

Minibild är helt klart det bästa och billigaste sättet att få fler besök (= fler potentiella budgivare) till sina auktioner. Ett annat bra tips är att erbjuda Payson. Då får man gratis fetstil och galleri.

• HumDis

Korallrev: Barnkläderna är knappast kopior. Däremot bör man akta sig för säljare som har 300 auktioner med nästan likadana vuxen-tshirts som påstås vara Armani eller Diesel. Det är alltid kopior från Thailand eller Kina.

• HumDis

wellah - Henne såg jag också. Hon hade till och med stulit vissa av bilderna från HMs hemsida. Det var helt sjukt vad hennes auktioner gick upp.

• HumDis

wellah - Haha du får i så fall skriva i auktionen att de är populära och ofta går för 400 kr / styck.

• HumDis

Salmiak6: Hon skrev typ att det var exklusiva linnen av hög kvalitét samt att det var det senaste modet och ovanliga.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II