• Diwa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

GAP, BabyPhat, DKNY, thomas hilfiger, Lingon & Blåbär, Me & I, Katvig och molo

=)

• Diwa

fast rent krasst gillar jag personligen catalog, ellosreor samt hm och kappahl

men shoppar gärna märkeskläder när jag kommer över dem till bra priser=)

• Diwa

kallas html koder

man lägger bilderna i photobucket och sen korslänkar man och använder ex frontpage för att få sidan som man vill

jag har liknande auktioner...
    /Lionezz.....
  • Diwa

jag gillar html eftersom man då kan ha hur många bilder man vill gratis

• Diwa
    hej hopp

Jag skriver faktiskt frakten i alla mina auktioner...
    I början fick jag först färre bud...men å andra sidan så slapp jag krångel med köpare som blir rabiata när jag vägrar underfrankera

Nu tycker jag nästan jag har fler bud än innan jag började skriva ut frakten?

Så jag tror att först ryggar de...men sen köper de av nån där de tycker frakten blev dyrare än väntat och då är det tryggare att bjuda när de vet slutpriset redan när de lägger bud???

svammel svammel jag vet

Jag har faktiskt inte haft en enda jobbig affär sen i dec och då var det en säljare som tjafsade...fast som tur var hann jag iaf inte betala som de andra...de betalade och fich inga varor

på lördag ska jag stå på marknad

Ska hänga med en väninna...lite fränt faktiskt...var längesen jag hade tid till sånt

Hoppas de har kvar säljaren som säljer nytt för 40:- plagget allt möjligt från alla postorderfirmorna har de och säljer ut...
  • Diwa

Pyret
    än så länge funkar html kod (bilder länkade från externa siter)

och i 2 veckor drygt till är flervalsbilderna gratis=)

Letade snabbt upp auktionen alla diskuterar...

Efter att ha hållit på med kläder i snart 5 år och slutat underfrankera på köparens order så känner jag att helt omöjligt är det inte att vikten snabbt går upp...

viker man dessutom ihop plaggen och lägger dem på varandra blir paket snabbt skrymmande...

Folk tror ofta att det blir billigare med ett litet högt paket än ett stort men platt..helt fel...

Men 500 gram för en bomullströja och byxa???
    noway jeans ...jupp...men itne bomull i stl under 110

skickar femdelade set i stl 3T för 22:- blir inte ens skrymmande när jag är klar

• Diwa
    Malenkovich:

Som registrerad medlem är man skyldig att ha "rätt" adress registrerad...
    Sou om denna inte stämmer skulle jag krävt att han betalar frakten en gång till...
    Är ju han som missat inte du faktiskt...men räkna med hämnd negativt...

En stickad tröja kan lätt gå upp i porto...

skickade en stickad kofta i stl M och den gick på 33...fast då var det platt(ej skrymmande)
  • Diwa
    lite kul är det iaf att effellare hamnar i samma auktioner

Mailade en säljare idag...tyckte jag kände igen nicket men ryckte på axlarna...

man behöver ju inte ha samma här som på T jue

Sen kollade jag pers meddelande och såg hemsidan och då föll poletten ner...var en effellare jue...

första gången på evigheter jag bjuder på nåt(typ första gången på 20 dar )
  • Diwa

26298009

Min lilla skrutta...

hmm...riktig linslus....=)

Måste bara få skryta lite med tanke på att jag sällan har personliga bilder på nätet=)

• Diwa

jag med=)

vi börjar bli många...tycker det märks oxå=)

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II