Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Jag fick oxå paket idag....
Jag fick oxå paket idag....
Sveasmamma - Det skapas en faktura den 15:e varje månad OM man har avgifter för över 50 kronor.
Jag skriver ALLTID avsändare på mina brev och paket.
Ja dom var jättesöta..
Vann just en pyjamas till sonen...Nu har han ganska många... får nog köpa i nästa storlek i fortsättningen. (92)
Ewis - jag packar i påse med brunt papper runt om.
Ni andra med smala barn - Jag har en ganska smal son, men jag köper nästan bara hängslebyxor till honom, de sitter uppe...
Köpte ett par byxor till mig själv på tradera. De sitter perfekt.
Vilket kanonköp!! 97 kr inkl frakt!!
Tänk att man lyckas så bra ibland....
ÖPPNADE JUST ETT PAKET SOM KOM MED POSTEN IDAG, DET VAR ETT PAR NYA JEANS (LAPPARNA SATT KVAR) TILL MIG, OCH ETT SET MED KJOL OCH TRÖJA TILL DOTTERN OXÅ NYTT, SÄLJAREN HADE DESSUTOM SKICKAT MED TVÅ PAR NYA STRUMPOR, FÖR ALLT INKL FRAKT BETALADE JAG 148 KR. ÄR SUPERNÖJD!!!
Glömmer också alltid bort när auktionerna går ut....
Jag skickar alltid med A-post, om inte köparen säger till, det har hänt en gång att en köpare bett mig att skicka med B-post.
Själv vill jag ha paketet så snabbt som möjligt så jag föredrar A-post.
HumDis - Varsågod, Man kan ju alltid försöka hjälpa till lite....
Beatrize74 - Att fodralet gått sönder tycker inte jag spelar någon roll , dessutom måste det ju varit posten som varit oaktsamma. När jag skickar något som är ömtåligt så brukar jag skriva AKTAS med stora svarta bokstäver på paketet....man kan ju hoppas att de tar det lite försiktigare då...