Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Flutterby - jag funderade också på det igår när jag skulle lägga ut nya auktioner. Jag valde att göra det på kvällen för jag tänkte att det nog är flest som rä ute då. Men iof så kanske de minsta kläderna lika gärna kan ligga på dagen.
    När jag hittar nått jag vill ha lägger jag iof en högsta summa på en gång så slipper jag sitta och bevaka

• Loppan79

vermillon - attans, jag som la mina auktioner med sluttid på fredag kväll. Jag antog att småbarnföräldrar inte är ute och ränner så mycket på fredagskvällar

• Loppan79

Moomin - Jag är väl ganska ny på det här med tradera men jag kan nog svara lite ändå.
    det beror lite på vilken storlek det gäller. Mindre än 80 verkar gå ganska dåligt och där är det nog bara PoP som säljer bra. Jag sålde däremot några esprit och mexx tröjor i strl 80 för 25-30 kronor.
    Jag säljer även saker som jag har fått i present. Jag har ingen nytta av dem i byrålådan och kommer inte använda dem igen så ingen kommer sakna dem, varken de som gett dem eller jag.

• Loppan79

Jag skriver också alltid avsändaradress av samma anledning som Satu.

• Loppan79

Måste fråga om den där msn-gruppen. Om man väljer "via webben" hur ser man meddelanden då?

• Loppan79

Å, man blir så glad när man går in på tradera och ser att man har nya "bjudningar" på sina auktioner

• Loppan79

Kadorran - har du ditt nick i din pres? Hittar det inte!

• Loppan79

Jag tycker också det är mysko det där med att PoP kläder säljer så otroligt bra. Har både och ute nu och allt PoP är budat på men övriga ligger obudade fast det är riktigt fina kläder!

• Loppan79

Vad är det för lista ni pratar om? Är det på msn? Ska nog också ansöka om medlemskap där!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II