Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
FrökenW: Jo visst gör dom det.. Men de är så dyra, så jag hoppades på att komma undan lite billigare med en fin begagnad.
FrökenW: Jo visst gör dom det.. Men de är så dyra, så jag hoppades på att komma undan lite billigare med en fin begagnad.
Jag hoppas inte jag gör reklam nu...
Jag har inte bestämt mig om jag ska lägga ut detta, men OM jag gör det undrar jag vad ni tycker att man kan ta för utropspris för påslakanset till spjälsängen med Laban och tillhörande spjälskydd? Det är tvättat kanske 3 gånger påslakanet... Och kostade ju en rejäl slant.. Har även tillhörande mobil till spjälsängen..
Som sagt, jag vet inte om jag vill sälja det, men OM jag skulle få för mig att göra det.. Bara så ingen tror att jag gör reklam för något.
ÅH vad arg jag blir!!
Har suttit med en body och 2 par långkalsonger från po.p, oanvända, i minneslistan sen de kom ut... o så fick min dator spelet precis nu när de skullwe gå ut så jag förlorade dom...
Tröttsamt värre...
Dragonia har vart inne och budat på mina auktioner!
Wiiie: Jag vann i dag ett par rödvit-randiga byxor från Po.P på tradera för 24 kr. *glad* La in bilden i galleriet. =)
moomin: Det är du har rätt i, att många bjduer mycket för kläder som inte längre finns på po.p. Jag tex, skulle nog ge nästan hur mycket som helst för ett par gul/brun randiga långkalsonger/body i fint skick... Letar ihjäl mig varje dag på tradera utan reslutat...
(Är du har rätt i?
*asg*)
Kadorran: Ja, maila till säljaren.. Enligt traderas regler så ska köparen ha fått sitt paket inom 10 eller 14 dagar tror jag det var.. Skriv det till henne.. Visst att det kan bli förseningar, har nog hänt alla, men så lång leveranstid tycker jag är oacceptabelt.
vermilion: Argh! Varför sa du inte det när jag sa att jag skulle köpt dom om det var mindre storlek?
Jag skickar dagligen brev, kuvert, och har nog skickat en 300-400 stycken. Och endast ETT av alla dom har kommit på villovägar. Och då är ändå kuvert mycket mindre än paket. Så det hon skriver är jag helt säker på att det bara är bullshit. Och hur seriös är man när man lägger ner tradera för ett tag pga flytt, utan att ens avsluta alla auktioner man påbörjat och dessutom fått betalt för!?!
Och så tjatar hon om sitt personliga meddelande. Enligt traderas regler så kan ENDAST det som går att läsa i objektsbeskrivningen gälla som ett bindande avtal mellan köpare och säljare. Alltså kan man inte skriva saker som att man tar betalt för emballage o dyl i sitt pm och sedan begära det, eftersom det inte gäller som avtal. Tänk på det om det är någon som gjort så, allt som gäller MÅSTE stå med i objektsbeskrivningen...