Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
ts - kan du inte anmäla ditt eget inlägg och be dem ta bort alla tillägg utom ett?
ts - kan du inte anmäla ditt eget inlägg och be dem ta bort alla tillägg utom ett?
Ååå, jag blir så barnsligt lycklig över bud på mina saker. Nu börjar jag förstå varför tradera är beroendeframkallande, man behöver ju lyckorus då och då
vermillon - det måste vara tunga kläder
Jag skickade ett par pop byxor + tröja idag och då gick portot på 22 kr! och det var i storlek 68!
Undrar vart hon har fått portot ifrån. Fick lov att gå in och söka på posten och se hur mycket kläderna skulle väga, men 1kg=44 kronor 2kg=60 kronor. Det finns inget däremellen om nu inte kläderna är så stooora så det blir som paket!!!
Men hur kan hon räkna med att det ska väga 500 g? Jag vägde precis ett par tyngre byxor och tröja och det blir strax över 100 g, dessutom är det ju nästan omöjligt att packa de små kläderna så de blir skrymmande!!!
versan - ja kläder är ju ömtåliga
Kan ni inte lägga en länk till tråden ni pratar om så man vet vad det är för välgörenhet!
Usch, fick tårar i ögonen när jag läste
Jättebra intiativ att sälja kläder på tradera och pengarna går dit!!! Jag tycker ni borde lägga in länken i den tråden så kanske fler är med och budar!
Fröken W ja! Jag kan fixa det så hjälper jag till lite!
Jag har fixat det!
marsfisken - några sidor tillbaka finns länken till msn-gruppen. Det är bara att klicka på den och sedan ansöka om att få vara med.
luddegos - det har jag också funderat på och jag tror att det är folk som inte har tillgång till POP som köper kläderna så dyrt på tradera.
Det är ju kanon för oss som säljer
Moomin - attans, jag som gav bort två singoallaklänningar från förra året till en kompis dotter
Michanna - maila och fråga säljaren. Som någon skrev ovan så tar folk ibland betalt för embalage mm
Nu har jag tjänat 1000 kronor på tradera!
lycra - jag känner likadant! Säljer en del men har inte vågat köpa något än! Men det kommer nog, just nu har dottern alldeles för mycket kläder men när hon börjar växa ur dem så ska jag nog våga mig på att handla lite på tradera
salmiak6 - fast när jag skriver att en tröja har tappat lite färg så syns det oftast bara väldigt lite. Men alla har ju som sagt olika gränser på vad som är bra skick och vad som inte är det. Jag skulle ju aldrig sälja en tröja som är väldigt sliten och det är ju många som gör
Jag lägger först kläderna i en plastpåse och om jag inte är på marginalen till högre porto så slår jag in det i papper också. Tycker det blir finare