• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Gardiner säljer bra tycker jag samt parfym.
    Hm jag har ju en oöppnad parfym som jag inte gillar kanske skulle slänga ut den på T....
    Har även lite gardiner som man kanske även skulle göra sig av med men ibland blir man så velig och vet inte om man kommer att ha användning för dom igen....

• Ewis

hm kan jag skriva och fråga här om vad ni tror om att sälja en specifik grejj och vad man ska ta betalt för den eller blir man anmäld då???

Vågar ju för sjutton snart inte skriva någonting här för man är rädd att bli anmäld....

• Ewis

Har varit lyckligt lottat och alltid fått betalt i tid än så länge.
    Jobbigt med köpare som strular.

• Ewis

Aannaa:
    Hahha ja sånna jeans har jag oxå från POP.
    För mig är det motsatt effekt på dom till lilltösen

Alla byxor är så stora i midjan även när det är typ mysbyxor med resår i midjan.
    Fick ett jätte sött plysch set, tröja och byxa i vinrött stl. 74 som fortfarande är stort i midjan trots att tösen är en 74+ nu, benen hinner bli för korta innan midjan sitter bra

Byxor med knappresår är super!

• Ewis

Oj oj nu har jag packat massa kläder som jag sålt.
    Det är även lite att göra när man säljer, tar en hel del tid tycker jag även om det är värt det när man får pengar

Hur gör ni andra smartast och smidigast när ni säljer /packar??

Idag har jag packat det mesta i stora vita A4 kuvertt, gud så smidigt och fort det gick men kostar ju lite

• Ewis

Jag packar oxå nästan alltid i påse och sedan brunt papper men det tar ju lite tid att packa tyvärr.

Aannaa: Är det dom påsarna som jag har hört talas om som finns på Ikea?
    Om det är Ikea påsar vad Kostar dom och hur stora är dom??
    Eller vad är det för påsar, kan man köpa dom någon stans?

• Ewis

En liten fråga bara ang. porto.
    Vad kostar b-post om A-posten kostar 22 kr?
    Jag har ett paket som ska skickas där portot är 22 kr Men köparen vill ha b-post....

• Ewis

hm om jag kollat rätt så spar köparen hela 2 kr på b-post....
    Ja ja

• Ewis

Jag tycker att det är lite väl överreklamerat POP men håller med om att typ H&M, Lindex, kappAhl mm inte har super kvallite.
    Fix är Ok tycker jag.

Ang. att någon skriver att det är lika dyrt att köpa ex. Lindex begagnat med frakt MEN POP blir ju ofta tom. dyrare än i affären + porto....
    Jag köper hellre många och olika pyjamasar än att ha en och samma flera år
    Till min dotter och son och för mig duger det helt klart med Lindex mf. kläder.

En till sak ang. POP, skulle bränna lite pengar på kläder till tösen och gick bl. till POP butiken i Globen men oj vad besviken jag blev när jag inte hittade något fint....

Jag köper det jag tycker är fint sedanspelar det mindre roll vad det är för märke!!!

• Ewis

Ibland är det så svårt och veta vad som säljer och inte säljer tycker jag....
    Hittade hängselshorts ca 4 st efter sonen som är i stortset aldrig använda och undrar nu om det är någon ide att sälja dom?
    Jag har aldrig själv tyckt om den modellen på sonen därför så svårt att veta om någon köper när man själv inte skulle göra det..

• Ewis

Verkar som jag blivit lurad för första gången av en köpare!
    Köparen har på sista tiden fått flera negativa omdömmen för utebliven kontakt och betalning, samma sak gäller mot mig.

Skickade nyss en ny påminnelse som var i mindre trevlig ton.

Gud så drygt att börja om samt att jag hade flera budare på denna sak, varför skulle just denna köparen vinna....
    Varan är ju packad och klar mm och så har jag tagit bort fotot ur datan, hoppas att anonsen /auktionen finns kvar så jag kan starta om den bara.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II