Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
wellah: det går bra att göra egna paket, det brukar jag göra.
Porto har jag sämre koll på...
wellah: det går bra att göra egna paket, det brukar jag göra.
Porto har jag sämre koll på...
Mina föräldrar kom hit idag med en massa av mina gamla grejer, så nu blir det till att sortera! En del kan jag nog sälja, resten får jag ge till loppis eller slänga!
Kolla vad jag just vann: www.tradera.com/auction/auction.aspx
Mina egna auktioner går däremot inte alls...
jajja: tack! Borde också lugna mig lite... men det är ju så skoj!
En fråga till er som säljer mycket: säljer varorna bättre om de "går ut" sent på kvällen, eller är det ingen större skillnad? Jag tänker lägga ut lite fler grejer o tänkte passa på när lillen ska sova snart, men är det dumt att lägga upp de nu, så att de slutar på morgonen?
*puff*
Lakrisal: det stämmer nog!
Tack för era svar!
Tjohoo! Äntligen ett bud på en av mina grejer!
Fattade ingenting nyss; jag fick ett mail från Tradera där det stod att en av mina auktioner var avslutad etc, fast alla mina auktioner går ut tidigast om ett par dagar! Se'n kom jag på att jag lagt in ett "Köp nu-pris", någon nappade tydligen på det!
Hoppas också få paket idag!
Ni som väger paketen hemma; brukar det stämma med posten? Jag har en köksvåg som inte är så avancerad, vågar jag lita på den? Om jag lämnar en portouppgift till köparen som se'n inte stämmer, så kan jag väl inte kräva honom på mer pengar i efterskott?
Salmiak: tack för svar. Nej, 11:- är ju inget att bråka om, så jag chansar att vågen visar rätt!
Inget paket idag...
Satu: om du har skrivit avsändare på brevet/paketet och det är underfrankerat, så delar posten ut det till mottagaren, men en dag försenat, se'n får du en faktura på felande porto. Om du inte skrivit avsändare så får mottagaren fakturan.
Snysop: javisst ja! Expeditionsavgift också.
Satu: ber om ursäkt, jag läste slarvigt!
Någon tog "Köp nu" på en jättefin Snobbenkeps som jag tänlt buda på!
Nu väntar jag ivrigt på posten igen!
Jippie! Paketet kom idag!
Det var den här bodyn: www.tradera.com/auction/auction.aspx