Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Det är ju ett väldigt pyssel o lägga ut alla auktioner alltså!!!
    ...mitt nick finns i min pres...
  • Aannaa
    Såg nu att jag antagligen har tagit för lite betalt i porto på en del grejer
    Jag visste inte att 'paket' eller 'brev' med mer än 3 cm höjd skulle gå på en högre portotabell ju....
    Så nu har jag sagt 11:- i porto till en del.... fast jag antar att det kommer kosta 22:- att skicka

Ja ja, man lär sig av sina misstag
  • Aannaa

Phuuuuu va tur jag hade nyss!!!!!!

Jag har spanat in en auktion som slutade kl 21:16 idag.... tänkte lägga ett högsta bud precis innan den gick ut.... var iväg o handlade lite... kom hem vid 21:00 plockade upp grejerna i köket o gick sen in till datorn...
    Tog upp auktionen, det första jag gjorde och såg att den slutade 21:06 1 minut kvar stod det!!!!!! La ett bud o uppdaterade fönstret - Avslutad!!! My god va tur jag hade!!!

Det var denna coola bodyn > http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=25568685 

-
  • Aannaa
    Sveasmamma skrev 2006-03-13 21:16:03 följande:
    Vad kostar en POP-jacka (sånndär Windstopper med fleecetröja) i affärn?Så att jag inte bjuder för mycket på tradera.. Vill ju ha en sån till Snöret
    Lite olika beroende på storlek tror jag... kolla www.polarnopyret.se
  • Aannaa
    Kul o se om gardiner säljer
    // Emilia-bejbins mamma ♥
  • Aannaa
    Då ska jag nog lägga ut fler gardiner
    // Emilia-bejbins mamma ♥
  • Aannaa
    Jag väntar oxå ivrigt på brevbäraren... men här kommer inte posten förräns kl 14.00
  • Aannaa
    Sveasmamma skrev 2006-03-14 12:46:05 följande:
    Vet inte om jag ställt den här frågan förut, så jag gör det igen Hur vet man att man fått en faktura att betala in till Tradera? Kommer det hem i brevlådan (som en vanlig räkning)?Eller håller man koll själv Under " Dina avgifter och fakturor" på tradera?
    Man får ett mail ifrån Tradera oxå
  • Aannaa
    Hmm, kanske är bäst o skriva sin adress på paketen (som avs adress) så att posten kan fakturera mig ifall det blir för lite porto... Gör ni det???
    Det gjorde jag inte nu på dom 6 paketen jag skickade idag Oj, tänk om köparna får betala OM det är för lite... *dumma jag*

Visste inte att man ska gå efter skrymmande tabellen vid tjockare paket.... suck...
  • Aannaa
    Rix skrev 2006-03-14 16:26:00 följande:
    Är så arg!!!! En tjej handlade kläder av mig, när det var dags att betala så ville hon betala 25/2 och jag sa att det var ok. Hörd inget så jag skickade mail på mail men inget svar. Då lämnade jag negativt omdömme med en förklaring varför. Hon hade köpt 7 auktioner av mig så det blev ju några minus för henne men hon hade över 60 innan.Dagen efter har jag 7 negativa omdömmen utan någon kommentar alls. fy f..n för såna mäniskor på tradera.
    NÄ FY VA TRIST!!! Vilka puckon det finns
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II