Inlägg från: FruCissy |Visa alla inlägg
  • FruCissy

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Tack fröken. Håller på att spana efter vårjacka till sonen som är nånt stans mellan 86 och 92 just nu. Då borde en 86 POP jacka bli bra eller vad tror ni ?

• FruCissy

fröken, närmaste pop butik är 10 mil borta Lite svårt att prova kläder. Fast jag la ett bud på en Lego jacka nyss i strl 86/92. Får avvakta den auktionen innan jag går vidare.
    Sonen har mest 86/92 och 92 i kläder, men också 86 i tex name it.
    Klurigt det där med storlekar faktisk.

• FruCissy

Fick fyra paket med posten idag.... Vår brevbärare har nog börjat undra

Vann dessutom en vårjacka till sonen, en legojacka. Hoppas den blir bra.

• FruCissy

Fick hem legojackan jag köpt till sonen idag. Den var såååå fin, och jag var nöjd. Kul med shopping
    Behöver lite uppmuntran eftersom sonen varit magsjuk i två dagar, då behövs lite tröstshopping eller hur ?

• FruCissy

galltvål kanske funkar mot bananfläckar

• FruCissy

Hur länge kan man vänta på en säljare som inte säger hur mycket hon ska ha i frakt eller anger sitt kontonummer. Hon mailar och säger hon ska väga stövlarna, sen får jag ett mail om att hon inte vet fraktkostnaden.
    Vad ska jag göra ?

• FruCissy

Hon har angett orsaken till den dyra frakten nu.

• FruCissy

Hmmm fick ett paket idag, och det var fel grejor. Säljaren måste ha blandat ihop paketen. Jag mailade säljaren och sa att jag skickade tillbaks paketen, men ville har portot betalt, och att hon fick skicka rätt grejor till mig.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II