Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

förbaskat vad dyra alla POP kläder blir. Tänker gå ner till POlarn och pyret och handla istället!!! Man ska ju inte betala lika mycket som för ett nytt plagg när man handlar begagnat!!!

• Salmiak6

*GAPAR*

Har fullständigt tappat hakan!

Jag har en auktion ute, tänker inte skriva vad, då räknas det säkert som reklam, men det är helt otroligt. Jag har fått så höga bud som inte ens är rimligt. Har lusläst auktionsbeskrivningen tillsammans med min man för att se om något kan ha misstolkats. Men inte en chans. Folk är som galna!

*GAPAR ÄN*

• Salmiak6

Nej jag har inte talat om det än...

Tycker ni jag ska skriva det i presentationen?

• Salmiak6

Nej, jag tänker hålla det hemligt i alla fall. Förlåt! Men man mister ju lite av sin anonymitet här inne om man går ut med sitt traderanick... (om man nu är så anonym här innne )
    Kan bara säga att jag dragit in 500 kr på något jag tänkte slänga, som jag inte trodde att någon skulle bjuda mer än 20 kr för.
    Men men, jag är så tacksam så!

• Salmiak6

nu blev jag nyfiken

Vad skrev hon då i sin auktionsbeskrivning om hon lyckades lura folk så?

• Salmiak6

Hon kanske blandade ihop dem med H&M:s kändiskläder som säljer som smör is olsken. ? Eller fösökte få folk att tro att det var dem? Fult att säja att H&M:s grejer är exklusiva!!! De har ju sååå dålig kvalite på sina kläder!! Jag skulle aldrig få för mig att överdriva mina auktioner. Jag snarare underdriver och så blir köparen positivt överaskad när hon får hem varan.

Tycker det är sååå töntigt när en del skriver:

Urgullig....
    Missa inte...

bla bla bla

Sen kan det vara någon gammal skit sen 1989.

Nej, jag skriver exakt vad det är jag säljer, typ:

Långärmad body i storlek 80 från POP
    eller
    Nya panellängder från Hemtex

Sen är det upp till köparen att avgöra om de är trendiga, vrålsnygga eller urgulliga!

• Salmiak6

Jag köpte ett fint set med klänning, kortbyxa och sjalett för drygt en 50 lapp. När jag fick hem det visade det sig att det var från Theo och pauline. Alltid kul!

• Salmiak6

Pyret82

33 kr blir det om paketet väger mer än 500 g eller mellan 250-500 och skrymmande.

• Salmiak6

Humdis

Oerhört bra!!!!
    Får man härmas lite?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II