Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Vågar inte ens räkna efter vad jag har handlat åt lillpluttan denna månaden.... och inte bara på Tradera... totalt kanske för 3000:- (Tradera, Po.P, H&M Rowells, Trendybaby, PippiLotta)  Älskar internetshopping!
    Mitt egna klädkonto är väl typ 0:- varje månad *måste ändras*

Jag får inga köpstopp av sambon... bara jag betalar allt själv o klarar mig med de pengar jag har utan att tigga av honom sen så går det bra för honom oxå!!! Hihi...
    ...avvänjningsklinik här oxå...
  • Aannaa
    Kan vi inte ha 'hemliga' koder när vi har egna auktioner till salu då??? Hihi.....
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Mamma Mio skrev 2006-03-16 09:46:54 följande:
    Ok...skulle inte skrivit om att jag hade lagt ut saker då då.....men får man berätta sittnick??
    Nä, men du kan ha det i din pres
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    FrökenW skrev 2006-03-16 09:49:04 följande:
    Aannaa skrev 2006-03-16 09:47:07 följande: Kan vi inte ha 'hemliga' koder när vi har egna auktioner till salu då??? Hihi..... // Stolt Emilia-mamma ♥aannaa: smart att skriva det här Men varför inte starta en msngroup istället... hur man nu gör
    Nja, det kanske inte var så smart... men vart skulle man annars skriva det
    En MSN grupp hade ju varit najs!!!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Lejån skrev 2006-03-16 10:35:36 följande:
    Men hörrni, det FINNS ju en redan!!!
    Gör det?
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Hihi... o jag fick 'min' väst för 31:- + frakt Helt ok lixom!!!

Är 45:- dyrt för ett par basrandiga Po.P långkalsonger + tillhörande mössa??? Fattar inte varför ingen budar på den..... trist! Själv tycker jag att det är sååå fint nu till våren....

Ska snart lägga ut auktioner, men tror jag väntar tills efter barnbidraget... eller? Brukar det gå bättre då?
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    ...skriva skriva skriva...
    // Stolt Emilia-mamma ♥
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II