Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Aannaa:
    håller med. Är kräkless på blommor, prinsessor, figurer och puttinutt!! Visa bodyn!!

• Lejån
    Vad är det jag läser? Medel mot bananfläckar?! Tell me!!!! Hatar bananfläckar!!

Bubbelpool, vill med ha! Ska väl vara glad så länge man har badkar.

Hittar inget alls på tradera nu, hoppas på katvig byxor men det verkar vara dåligt med såna som jag vill ha.
  • Lejån

Ja just ja, galltvål måste jag prova också i inväntan på tips om supermedel!

• Lejån

Pyret82,
    jag har testat den. Vet inte om det var nåt att ha och inte tänkte jag ha den när man får betala för den. Men det var ju kul att testa.

• Lejån

wellah,
    eller hur! Särskilt "småis" kläderna. Jag sitter och tänker på hur söt hon var i de ju! *haha* ibland är man ganska patetisk

• Lejån

Akl:
    skyll på mig du bara! Imorgon blir det stora packardagen här. *pust*

Är också lite sugen på e-bay men det känns lite too much, rädd att jag ska shoppa ihjäl mig eller nåt.

• Lejån

Binis,
    nix det kan man tyvärr ej lita på!! Jag har sålt smink och såg sedan att den som köpte av mig sålde vidare under beskrivningen "helt nytt".

• Lejån

Binis,
    i.d säljs väl rätt ofta på salonger har jag för mig, typ där man kan få ansiktsbehandling och så.

• Lejån

Binis,
    jodå visst kan man det! Det är ju bara att knata in och handla det!

• Lejån

Diwa,
    är det så? jag skriver frakt i mina men tar ju bara betalt för porto. IOfs har jag skrivit att jag inte tar betalt för emballage.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II