Inlägg från: Pyret82 |Visa alla inlägg
  • Pyret82

Aannaa--> ÅNEJ!!! .......Shit pommes!! =/ Sorry!!
    Såg verkligen inte att jag bjöd över DIG! Hade inte budat då!

Vill du köpa den av mig? *ångest ju*

• Pyret82

Alltså det är ju SJUKT!
    .......Hur stora är de oddsen lixom?!

83pers har besökt auktionen.... TVÅ har budat. (Anna&jag)
    Haha.... Vi har tydligen lika bra smak bejbi...

• Pyret82

Jag kan liksom inte smälta det.. Hade den i min minneslista och la ett bud när det var 5min kvra för att jag såg att den låg på ynka 20kr.... SJUUUKT.

Tradera är tydligen litet.. Hihi... FL också?!

• Pyret82

annaa--> Den är jättesöt!! =) Finns i blått också men den du visade är nog finare tycker jag... =)

• Pyret82

Humdis--> Ja visst var det ett kap? =)
    USH vad irriterande sånt med posten är!!

Ännu mer irri: Själv väntar jag på paket.. mailade säljaren igår och frågade vart det tog vägen och DÅ svarade hon att hennes dotter var sjuk så paketet låg i deras hall fortf... - Ursäkta? ....Öhhh?! Kunde hon inte mailat mig och sagt det då??

Där fick man för att man är snabb och betala de auktioner man vunnit? =(

• Pyret82

När blir portot 33kr?? Varför har jag aldrig packat dyrare än 22kr? är 33kr skrymmande?

Vad tror ni om en huv-tröjja i stl: 74? Kan portot bli 33kr verkligen? Hmm...

• Pyret82

Hmm.. men en bebis-fleece tröjja lixom? Flecce väger ju noll?

Ska maila å dubbel-checka...

• Pyret82

Haha... Jag hade rätt.. Mailade å ifrågasatte och fick ett "förlåt-mail" tillbaks nu..

Hon hade GISSAT på portot? Öhh.

• Pyret82

Kadorran--> Men gud va sjuuukt! Går det inte att få användaren spärrad? Du verkar ju inte vara den första som blir lurad... =(

• Pyret82

salmiak6--> Jag köpte en precis likadann som du visade för 95kr i en butik i vaxholm! =)

• Pyret82

Har inte fått nån, jag ringde och allt var i sin ordning.. De skickar en när det är dags sa de... =)

Sålt för 700kr!! Wiiiiii..............

• Pyret82

Jag förstår ändå köparen på ngt. sätt.... Om denne trodde att den köpt en p.o.p-tröja och sen får hem en h&M-kopia i lådan så...

HJÄLP!! HJÄRNSLÄPP!!!!
    22kr frakt... 4frimärken alltså? Är inte frimärkena på 5kr/st eller är de 5.50???
    (Jag har de med djur-bebissar på...)

*BLÅST..SKÄMS*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II