-
Slutet av veckan kommer mitt efterlängtade paket
-
Fick besked nu av hon jag köpte av, paketet är på posten, så imorgon får jag det nog, om posten gör sitt jobb

-
Vet inte om jag ställt den här frågan förut, så jag gör det igen
Hur vet man att man fått en faktura att betala in till Tradera? Kommer det hem i brevlådan (som en vanlig räkning)?
Eller håller man koll själv Under " Dina avgifter och fakturor" på tradera?

-
Ahaa...!
Hur lång tid det kan det dröja innan man får mail då?
Har ju haft en del auktioner uppe, men inte fått mail ännu.. -
Gud vilken fin kappa!Pyssilullan skrev 2006-03-14 19:05:22 följande:Wiiiiiiiie!! Mitt Älskade fynd!! Är så glad!!www.tradera.com/auction/auction.aspx -
Dem var fina!Fru Indosaurie skrev 2006-03-14 20:36:51 följande:Jag vet inte om jag visade dom här förut..www.tradera.com/auction/auction.aspxFick dom på posten idag! I´m in love, helt underbara!
Jag har faktiskt inte köpt något till Svea på tradera än.. hittade ju OldNavy-kläder men blev överbjuden
-
Jag har börjat ta för vana att skriva avsändare på paketen jag skickar, ifall det skulle vara något problem.
Känns säkrast så, o shysstast mot köparna. -
Har fått en avi från posten nu..! Så fort jag känner mej piggare ska jag springa dit o hämta mitt paket
(har feber just nu) -
Fick hem min pälsväst idag, såå snygg!
Lägger upp bild sen, i mitt bildgalleri
Fick också min första faktura från tradera, 70 kr, inte illa
-
vilka påsarjajja81 skrev 2006-03-19 21:24:55 följande:Ska till Ikea på söndag . då ska jag kolla efter dom där påsarna, tycker ju att allt packande är den jobbigaste biten av allt.... smidigt att kunna använda såna..Aannaa: vann du din auktion nu vid nio?????
Låter ju som en bra grej.. hur ser dem ut?
-
Vad smarta påsar!Aannaa skrev 2006-03-19 23:21:25 följande:Nu finns det bilder i mitt galleri på Ikea-påsarna beta.familjeliv.se/krypin/aannaa/galleri.phpNär man har packat i dom så kan man trycka ur luften, så blir det som vakumförpackat = inte så 'stort' paket!
Vilken avdelning finns dem på? Så att jag inte irrar runt som en höna på Ikea
-
Så pass! Då var det enkelt, då kan jag inte missa dem med andra ordPyret82 skrev 2006-03-19 23:23:23 följande:Sveas mamma---> längst framme vid kasorna, vid sommar-grejjerna typ.. =)
-
Min auktion går inte bra... kanske folk som bjuder när lönen kommit in, tror ni det?
-
Jag vill ha sånn..Tjosan skrev 2006-03-23 20:40:28 följande:www.tradera.com/auction/auction.aspxHär verkar en pop skötväska gå för bra pris, var det inte många här som var intresserade? De andra har gått för ca 250kr
LÄgger ett bud och hoppas på att jag vinner.. är inte vaken om två timmar, då den går ut..
finns det fler ute? jag hittar inte..
så dålig på att söka
-
Men hallå... försökte lägga bud på pop-väskan.. första gången blev jag överbjuden, andra gången fick jag fram det här:
"Ditt bud är under säljarens utropspris alternativt under lägsta bud!
Du kan lägga ett nytt bud om du vill, klicka på 'Tillbaka till auktionen'!
Lycka till med budgivningen!"
Vad betyder detta?
Säljaren har inget reservationspris jue.. fattar noll! -
Nuu fungerar det.. nu leder jag i alla fall
Håll tummarna för att jag vinner
God natt! -
Binis: jag använder i.d och det är jättebra.. för mej i alla fall
-
Tjejer, har ni betalat räkningen till Tradera?
-
vermilion: hehe, neej tack
min var på 75 kr, lagom tycker jag
Ska ta o städa lite nu, sen lägga upp någon auktion på Name it kläder