Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

eilema
    ja, det märker du väl? som om du skulle sluta handla på tradera.. KyssFlört
  • vermilion
    åhå jag fick post idag.. fina saker! nästan allt.. förutom ett plagg i nyskick som är jättenopprigt då. *ÅH!*
    Söta söta kläder från Aannaa, fina fina byxor från po.p, en brun... keps.. utan topp..lock på?! heh.. Fot i munnnen
    HumDis
    Ja, visst är det? Skrattande
  • vermilion

eilema

ojoj vilka snygga saker du kommer sälja när din plutt blir en 86:a, eller så.. synd att man inte har en 10-månaders.

• vermilion
    Attans, kom precis att tänka på att jag skulle ju haft en 10-månaders nu.
    Beräknad BF var 25 maj 2005, men det blev inte så.. *ack*

HumDis
    Visst vore det kul? Fast trist att inte kunna se hennes min när hon får reda på det!
  • vermilion

Nej, det här är en principsak! Jag kan inte backa nu!
    HumDis! Jag är bakom dig, right behind you! Hmm.. med dig hela vägen? äsch, ni vet vad jag menar.

• vermilion

Malenkovich

Jag kommer inte ihåg exakta summan men, för nån månad sen så gick ett par nya flickjeans från po.p för ca 650kr.
    Tror nog kanske att säljaren fifflade till det lite där..

• vermilion

Salmiak

nja, mycket och mycket.. jag tror inte det. Men klart det förekommer.. har sett ett säkert fall i alla fall.. En som la upp kläder i olika namn men hade samma golv i bakgrunden! mysko.. hon bjöd på sina egna auktioner.

• vermilion

Salmiak

Dom har nog mycket att hålla koll på tror jag, dom litar nog på att "allmänheten" tipsar dom, som här på FL.
    Det kan ju vara vänner som bjuder på varandras saker tex? Man kan registrera nån släktings namn kanske.. hoppas jag inte ger nån några dumma idéer nu. Skrattande

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II