• Anonym (???)

    Har min sambo verkligen rätt att lägga sig i?

    Jag har mått dåligt det senaste halvåret. Så pass att jag velat ta livet av mig men har lyckats hålla mig på banan och inte velat gå till läkaren. Mitt fokus har legat på att jobba och sova för att orka med. Mitt största intresse innan var träning, kost och dylikt men jag har hela livet varit överiktigt det har gjort att jag är extrem, visst kom jag i min bästa form men jag gick också in i väggen utav det sär. Att äta en låda med sallad och dricka vatten hos vännerna på middag. Sen var det massa övriga problem i livet som gjort att jag inte orkat leva, jag har bara velat ligga i rtt mörkt rum och äta. Vilket jag i princip gjort. Jag kämpade emot i början men sen insåg jag att det var hopplöst, jag kan lika bra tillåta mig att må dåligt och sen får jag börja om från början.

    Jag är utbildad inom kost och allt det där, så jag har koll på precia hur jag ska göra och vad jag ska göra men när man mår pyskiskt dåligt och vill dö varje dag så funkade det inte. Jag är alltså inte orolig för min framtid när det gäller kost och träning. Hade ett otroligt matbegär under det här halvåret, antar att det är psykiskt och hetsätning (?)