Inlägg från: Jennsan84 |Visa alla inlägg
  • Jennsan84

Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.

Hej med er här om det är ok.

Är 31 år och väntar första barnet. Bor också i Gbg. Är i vecka 12 (11+4) BF 10Feb. Har haft turen med väldigt lite symptom. Mådde illa i dagar i typ v 5 men sen försvann det Dock varit ganska så trött och hade mycket småblödningar i början men de försvann också. Gjorde VUL och allt såg bra ut ändå

Hoppas på att det blir många som skriver här!

• Jennsan84

Va roligt med samma bf:) vart går du hos bm? Är dom bra? Jobbigt med symptom men då känner du dig iaf gravid:) jag får för mig ibland att jag bara inbillar mig :) Jag ska göra kub den 6/8. Är ganska så nervös inför den. Ska du göra kub?

Elric skrev 2015-07-27 17:07:39 följande:

Va roligt, då ligger vi exakt lika med samma BF :) Skönt med lite symtom! Jag har haft en hel del symtom men jag hoppas de klingar av efter den här veckan :) ska du göra kub?

• Jennsan84

Tråkigt att må så illa att man måste vara sjukskriven :( hoppas att du mår bättre snart! Oj, inte så kul att bli ensam och gå igenom allt själv. Hoppas du har mycket stöttning från andra håll?!

Fommpen skrev 2015-07-27 18:34:24 följande:

Hej!

Jag tänkte att jag kan hoppa in här. Jag bor i centrala Göteborg, är i v12 nu (bf 12 februari 16). Jag har tvillingar födda 06 sedan tidigare med en annan man. Denna graviditet var inte planerad och min partner är inte så pigg på att bli pappa igen. Så eventuellt blir jag ensam med barnet. 

Jag har mått illa i flera veckor, och det tar verkligen på krafterna. Var sjukskriven i 2 veckor för ett par veckor sedan. 

Svar på tråden Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.