Inlägg från: Magnus40 |Visa alla inlägg
  • Magnus40

Köpt tomt, nu bygga hus. Fler som står i startgroparna eller som redan byggt.

Hej!

Jag har tagit mig igenom hela processen med arkitekt bygglov tagit in offerter från byggföretag och bygger.

Vi gick till Myrsjö, Fiskarheted, Götene osv men fastnade helt för Rosento i Åkersberga. Du får gärna läsa min blogg om hur allt ser ut och jag berättar gärna alla våra kostander. Vi bygger långt mycket mer exklusivt än vanliga husföretag i prefab men avsevärt mycket billigare. Du kan följa mig på byggaegethus.blogg.se

• Magnus40

Hej!

Ni som är på g med att bygga hus eller köpa tomt. Följ gärna mitt porjekt. Går bra att kontakta mig för massor av frågor dessutom. www.byggaegethus.blogg.se

Vi fick lån i banken trots att Lotta började plugga under hösten. Men min inkomst är rätt bra.

Tricket för oss var att vår tomt med ritningar blev värderad till 8,1 miljoner och vi har en total byggkostnad med anslutningar på 5650. Vi bygger ett hus som är 265 kvm stort i lättbetong med putsad fasad.

Svar på tråden Köpt tomt, nu bygga hus. Fler som står i startgroparna eller som redan byggt.