• Ben66

Strap on

Den som ger massage kan ju alltid använda en kondom på fingret eller en gummihandske och glidmedel Drömmer

• Ben66
    Anonym (Villig tjej) skrev 2015-07-29 10:52:49 följande:

Jag har samma fantasier fast mannen här hemma vill inte komma nära mitt eller hans anus :( jag fantisera så mycket om analsex att jag blev deprimerad att jag aldrig skulle få prova det med min man så jag tog beslutet att prova med nån annan.. Vill inte dö nyfiken.. Men guuu va skönt de va! Och nu fantiserar jag om strapon, jag vill sätta på en man ;) verkar finnas många villiga hihi det man inte får äta hemma får man äta ute bara man kommer hem hel ren och är diskret ;)

Synd att din man inte vill testa.
    Hoppas att du träffar någon att sätt på Drömmer

• Ben66
    Sommarman42 skrev 2015-08-20 17:33:41 följande:

Att vilja ta och vilja ge är definitivt olika saker, och någonstans respekt för det! Lever själv med en fru som gärna tar men inte ger.

Precis som anonym - villig tjej, har jag dock upplevt annat utanför hemmets väggar. Haft underbara stunder i nästan tre år med en kvinna som var i samma situation ( tyvärr har dem flyttat ). Kan bara konstatera att får man det inte hemma kan det finnas där man minst anar och värt att (åter)upplevas!

Det låter som om du har haft härliga stunder.
    Jag skulle tycka om att bli påsatt av en kvinna som vill knulla mig med en strap on och själv njuta av att få penetrera min kropp.
    Letar du efter en ny kvinna?
  • Ben66
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-08-20 20:17:44 följande:
    Blir för jävla äcklad och aggresiv av att läsa vad du skriver.
    Du vill bli påsatt som en fikus av en kvinna?

Först började jag skratta när jag läste dina fikus tankar men blir sedan rasande, tänk att det finns sådana homos som du.
    Skulle vilja ha dig på gymmet nu så jag och de andra stora grabbarna kunde daska vett i dig
    ha ha ha....jag kommer förbi sumpan om du vill...lite stryk skadar inte som min morfar sa innan knytnäven mötte mitt ansikte.

om du vill träna med en fikus så kan jag passa dig vid skivstången Flört
Svar på tråden Strap on