• Anonym (En trevlig tjej)

Jag vill verkligen ligga med honom

Hej!

Jag har under ca 4 års tid pratat fram och tillbaka med en kille som jag ända sen dess har tyckt varit extremt snygg och sexig. Såklart har jag ju alltid haft ett både undermedvetet och medvetet mål att ligga med honom. Och nu har det hänt, för bara några dagar sen låg jag med honom och jag har aldrig känt mig gladare, även om inte sexet var helt felfritt. Nu känner jag ju dock att jag vill att detta ska hända igen, och igen, och igen...men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga? Jag vill ju liksom inte ringa honom och fråga om jag kan komma förbi på ett ligg, det känns ju bara konstigt. 

Finns det kanske nåt sätt som man kan visa det på istället när man väl ses istället för att behöva fråga rakt ut? Alla tips och idéer är välkomna sålänge de är seriösa..

• Svar på tråden Jag vill verkligen ligga med honom
  • Lilje
    Anonym (En trevlig tjej) skrev 2015-07-09 17:42:50 följande:

Hej!

Jag har under ca 4 års tid pratat fram och tillbaka med en kille som jag ända sen dess har tyckt varit extremt snygg och sexig. Såklart har jag ju alltid haft ett både undermedvetet och medvetet mål att ligga med honom. Och nu har det hänt, för bara några dagar sen låg jag med honom och jag har aldrig känt mig gladare, även om inte sexet var helt felfritt. Nu känner jag ju dock att jag vill att detta ska hända igen, och igen, och igen...men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga? Jag vill ju liksom inte ringa honom och fråga om jag kan komma förbi på ett ligg, det känns ju bara konstigt. 

Finns det kanske nåt sätt som man kan visa det på istället när man väl ses istället för att behöva fråga rakt ut? Alla tips och idéer är välkomna sålänge de är seriösa..

Ni har pratat i fyra år, då borde det inte vara svårt alls. Skicka ett mess och säg 'det var riktigt skönt förra gången, jag blev sugen på mer ;)'.
  • Anonym (Mm)

Fråga om han vill ses, ta ett glas whatever... Gör väl inget om ni gör annat än ligger...? Filmkväll! ;)

Lilje skrev 2015-07-09 17:46:26 följande:
    Ni har pratat i fyra år, då borde det inte vara svårt alls. Skicka ett mess och säg 'det var riktigt skönt förra gången, jag blev sugen på mer ;)'.
    Jag kanske skulle varit lite tydligare...det är inte så att vi har värsta relationen och känner varandra jättebra tyvärr. Ibland har det gått månader utan att vi ens snackat, men nu har vi ju ändå börjat prata lite mer än förr alltså så..

Men antingen är det där med ett sms ett jättebra idé som han skulle digga eller så blir det jättestel stämning mellan oss och det vill jag verkligen inte riskera...
    Anonym (Mm) skrev 2015-07-09 17:54:48 följande:

Fråga om han vill ses, ta ett glas whatever... Gör väl inget om ni gör annat än ligger...? Filmkväll! ;)

Det är ingen dum idé faktiskt...och "filmkväll" vet vi ju alla vad det betyder ändå så ;)
  • Jonte71

Om ni kommit så långt att ni redan legat med varandra. Stelt kan det bara bli om ni inte visar vad ni vill. Så säg till honom och komma över på ett glas och lite mys för det var härligt förra gången!

Det är girlpower att visa vad du vill!

• Zarch

Äh jag tror på taktiken vara fräck och förvåna. Inget mjäkigt som filmkväll och så, skriv att du är sugen på rond två i bingen. Rätt och slätt, man måste ge hunden godis för att den ska hämta tidningen.

• Anonym (Kul för dig! :))

Först och främst, grattis! :) Att äntligen fått till det med någon du längtat efter i fyra år måste ha varit en häftig känsla. 

Håller med föregående personer, skicka iväg ett sms och visa att du är intresserad av att ses igen. En film eller en promenad brukar kunna funka fint. Hoppas ni får till det igen!

Anonym (Kul för dig! :)) skrev 2015-07-09 18:05:06 följande:

Först och främst, grattis! :) Att äntligen fått till det med någon du längtat efter i fyra år måste ha varit en häftig känsla. 

Håller med föregående personer, skicka iväg ett sms och visa att du är intresserad av att ses igen. En film eller en promenad brukar kunna funka fint. Hoppas ni får till det igen!

Tack du, det kändes och känns fortfarande rätt grymt faktiskt ;)

Jag ska se vad jag kan få ihop 
    Jonte71 skrev 2015-07-09 18:00:50 följande:

Om ni kommit så långt att ni redan legat med varandra. Stelt kan det bara bli om ni inte visar vad ni vill. Så säg till honom och komma över på ett glas och lite mys för det var härligt förra gången!

Det är girlpower att visa vad du vill!

Man ska alltså försöka vara lite mer rak på sak?

Sen har jag också upptäckt att vi egentligen inte har så mycket att prata om när vi ses och det kan ju verkligen göra stämningen stel, speciellt om vi är ensamma...

• Jonte71
    Anonym (En trevlig tjej) skrev 2015-07-09 18:11:41 följande:
    Man ska alltså försöka vara lite mer rak på sak?
    Om ni är för försiktiga kanske det tar 4 år till innan ni hamnar i säng igen! Så svar JA!

LYCKA TILL
  • Jonte71
    Anonym (En trevlig tjej) skrev 2015-07-09 18:13:31 följande:

Sen har jag också upptäckt att vi egentligen inte har så mycket att prata om när vi ses och det kan ju verkligen göra stämningen stel, speciellt om vi är ensamma...

Då får du berätta något för honom, innan ni har något gemensamt så är det inte mycket att prata om.

Om du känner att du vill ha honom och du känner att snacket minskar, säg till honom att nu vill du ....

Vad du vill vet du sannolikt bäst själv!

Kan ju uppdatera er med att jag av någon anledning helt tappade lusten för den här killen...vet inte varför men det känns bara inte som att jag vill vara med honom igen..

• Anonym (c)
    Anonym (En trevlig tjej) skrev 2015-07-20 18:37:58 följande:

Kan ju uppdatera er med att jag av någon anledning helt tappade lusten för den här killen...vet inte varför men det känns bara inte som att jag vill vara med honom igen..

bara så där? Förvånad
    Anonym (c) skrev 2015-07-21 00:55:19 följande:
    bara så där? Förvånad
    Lustigt ellerhur? :O 

Nä men jag tror att det är för att jag undermedvetet egentligen säkert söker något seriöst och jag bara kände att jag har ingen framtid med den här killen i alla fall...

Visst, såklart jag skulle kunna ligga med honom igen typ på fyllan men inte annars tror jag inte så som det känns just nu.
Svar på tråden Jag vill verkligen ligga med honom