Fina bröst?
Tycker ni mina bröst ser normala ut, är 23 år gammal, har gjort en operation och förminskat samt flyttat vänster bröstvårta eftersom det bröstet va större än de andra,
Jag skäms för mina bröst och vill inte visa dom för sexpartners.
Tycker ni mina bröst ser normala ut, är 23 år gammal, har gjort en operation och förminskat samt flyttat vänster bröstvårta eftersom det bröstet va större än de andra,
Tycker att dina bröst är helt normala.
Skäms inte! Varför skulle du det?
Dina bröst är riktigt sexiga ;)
Väldigt vackra bröst. Klart över medel vad kvinnor brukar ha.
Här får du all boost du behöver:
www.familjeliv.se/forum/thread/67994976-helkroppstraden
Kan säga direkt att dessa behöver du absolut inte skämmas över. Riktigt härliga, skulle enkelt kunna sänka ner mitt ansikte mellan dessa.
Du vågar inte visa tuttarna för en person bakom stängda dörrar men inför hela landet på ett offentligt forum går bra?
Och jag trodde att jag var motsägelsefull.
Men men, ser väl ut som ett par fullt normala lökar.
Jag är själv 22 år, jag har väldigt stora och hängiga bröst (80J), jag har väl alltid skämts över dom, men aldrig dolt dom. De har faktiskt alltid varit uppskattade och omtyckta hur illa jag än själv tycker om dom och det är viktigast för mig.
Du har för övrigt väldigt fina bröst, ingenting att skämmas över! :)