• Mosen04

Kolla på gratis film med svensk undertext?

Ja, nu är det så att jag undrar om ni kunde vara snälla och tipsa om sidor där man kan kolla på gratis serier, som det även finns svensk undertext till.

Skulle bli riktigt tacksam eftersom jag vill kunna se på lite serier nu när jag är ledig, och swefilmer har antagligen slutat att fungera, så ge gärna förslag på sidor!

(Utan dreamfilm, serien jag ville kolla på fanns endast, i den säsongen jag ville se på, på engelska, och vill ha svensk undertext, då min engelska inte är den bästa)

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Kolla på gratis film med svensk undertext?
  • Nerfherder

Testa att köpa filmerna? Sen har ju viaplay och netflix gratismånader om du vill kolla på film, gratis.

• Mosen04
    Nerfherder skrev 2015-07-12 11:13:13 följande:

Testa att köpa filmerna? Sen har ju viaplay och netflix gratismånader om du vill kolla på film, gratis.

Vill dock inte slösa pengar på något, vilket är därför jag bad om gratis sidor, vill även se på serier, inte filmer.
  • Nerfherder
    Mosen04 skrev 2015-07-12 11:57:31 följande:

Vill dock inte slösa pengar på något, vilket är därför jag bad om gratis sidor, vill även se på serier, inte filmer.

Gratis i en månad, sen kan du säga upp abbonemanget
  • Klexane

Fast omden säsongen endast finns på engelska så finns det ingen svensk text. Du får vänta tills den släpps med svensk text.

Svar på tråden Kolla på gratis film med svensk undertext?