Den andre föräldern förstör semesterplanerna
Har ni delad vårdnad?
Har ni delad vårdnad?
Har du bilat med barn tidigare?? Det är oftast inte en helt angenäm tillvaro, speciellt om du är själv... Att både köra samtidigt som du skall hålla koll på barn som tappar tålamodet och skriker eller är rastlösa..... no, no, no, ägna tid tillsammans istället inte körandes bil. För dig kan det kanske upplevas som mer spännande men för barnen är det samma lika i timmar.....
Lämna barnen på heltid till honom, ge honom hela " vårdnaden " om barnen. Du tar vh.
Om ett par månader, slipper du honom.
Män pallar inte att ha barn på heltid och själv arbeta, vilket kvinnor gör så naturligt !
Mamman upplever som om hon blir styrd av pappa, han vill lägga sig i allt och syftet är uppenbart kontroll och att sabotera.
Vilka är det som sitter i mellan och får ta del av allt gräl, jo barnen.
Överlåter mamman barnen till pappan, så får han bestämma och ta alla beslut.
Han får då den kontroll han önskar över sina barn.
Barnen slipper höra föräldrarna gräla och skrika till varandra.
Om pappan nu är så bra och ansvarsfull, som han verkar vilja utge sig för, så kan det rent av bli bättre för barnen.
Mamman får var med sina barn vh så kontakten bryts inte.
Fäder orkar inte, kan inte, vill inte, blir panikslagna osv osv.
I så gott som alla fall som kvinnan gör på detta sätt, ger fäderna upp inom 6 månader. Därefter blir det betydligt mer drägligt för kvinnan och mamman.
Tänk på barnen och tänk med hjärtat !
Dessa pappor har jag aldrig berört i mina trådar !
Ensamstående pappor gör varken mer bättre eller annat än motsvarande mammor.
Det är en slutsats, i ditt inlägg, som du drar, vilket jag inte har sagt eller syftat till.
Det får stå för dig !!
Är man kriminell, sitter man i fängelse eller har suttit i fängelse och kan då kallas fd kriminell.
Alla som sonat sina brott är inte längre en kriminell person.
Ja, jag räknar in alla pappor.
Alla pappor som sitter i fängelse är kriminella liksom alla mammor i fängelser.
Vi vet att återfall i kriminalitet är väldigt hög, retur biljetter är skrämmande vanligt.
Men det är en annan diskussion, som du kan starta i en annan tråd om du vill.
Vad har djuret " struts " med denna tråd att göra, kan du förklara det för mig ?
NU verkar du ha.. ha... ha... ha.. hakat upp dig
För att återgå till TS, då jag konstigt nog inte fick svar på frågan om ni har gemensam vårdnad.
Vi har gemensam vårdnad.