• mom2012

Intralipid dropp

Gör som ZInfandel råd er till, fråga vidare. Jag frågade på vår vårdcentral (privat val) och de sa först nej till en del andra saker som översätta medicine till svenska recept men sa sedan OK till att ge intralipiderna.

Så fortsätt fråga och lista om dig där de är villiga att ge droppet

• mom2012

Sluta tramsa Cowgirl. Vill du inte tro på behandlingar och de utredningar som görs av olika utländska kliniker så låt det va så, gå ur gruppen eller sluta tjaffsa.

• mom2012

Jag fick 1 dotter tack vare intralipider och även neupogene. Född 2017.

Blev även gravid hösten 2015. Men missfall i v10.

Innan dess 13 misslyckade ivf utan intralipid. Så visst funkar det! 2 av 3 försök med IL dropp jämfört med 13 negativa i sverige. Det talar för sig självt :)

• mom2012

Kan också flika in på mensblodstester som blev en del av tråden. Jag gjorde tester för könsjukdomar i sverige och min gyn sa att hade jag haft ditten eller datten hade det märkts på doft osv. Enl henne va jag helt ren. När jag lämnade in mensblod gav jag utslag för hidden clamydia och mycoplasma. Så svenska tester är inte alls lika bra som de som görs lokalt med blod just från slemhinnan.

Dessa ger då problem som återkommande missfall enligt läkare i grekland. Och de som tar AB kuren blir i många fall gravida.

Svar på tråden Intralipid dropp