*ARG* på "posten"
Jag startade 4 nya kedjeböcker förra veckan.
Jag skickade dom till mamma och 3 av mina mostrar.
Så ringer mamma och frågar om jag skickat paket till henne för hon har fått meddelande att hon får lösa ut ett paket för 26.50 på "posten".
Jag berättade att jag skickat till henne - men fattar inte varför hon måste lösa ut det.
Jag var på ICA och vägde paketet och ville veta exakt vad det var för porto som gällde. 2 brevmärken fick jag till svar.
Jag satt 2 brevmärken på alla paket och skickade. När vi skulle lägga på dessa på lådan så sambon att ett märke hålla på att lossna. Jag stod och höll på märket och kände till det satt fast igen.
Tro på fasen att ett märke lossnat allafall och då måste mamma lösa ut det för 26.50.
Hon berättade hur det var när hon skulle lösa ut det och tanten sa bara att det var tråkigt men att det var inget att göra. Det var inte dom som skickade ut de där lösenkupongerna - så det var bara att betala.
Det är väl ...ok...eller vad man ska säga....men hur jädrans pinsamt är det om det visar sig att de jädrans brevmärkena lossnat från alla paket??? Tänk om de andra också fått lösa ut sina paket?
Pinsamt!
Från mammas paket hade det ju bara lossnat 1 brevmärke....men ändå.
Jag bad ändå om självhäftande brevmärken istället för såna man ska slicka på - men det hade de inte.