Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Så synd om mig...

Grattis, TS! {#emotions_dlg.flower} Hoppas att dagen blir bättre än du tror.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 14:17:24 följande:

Jag har försökt lite grann men alla tycks vara såååå upptagna med sitt.
    Fördelen är väl att man har en hel tårta för sig själv att kränga =P.

Right in the feels.. Hade jag varit i närheten av dig hade jag erbjudit att ta ut dig på en drink eller nåt. Tyvärr så bor jag inte i Sverige.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 14:27:40 följande:
    Tusen tusen tack!!
    Aa så fint av dig =). Och jag hade inte tackat nej. Skulle nog behöva en drick just nu..
    Men det får bli en annan gång ;).

Det förstår jag. Usch, jag blir så less på människor. Man kan väl offra en timme för att göra någon annan glad ibland?

Har du något du tycker om att göra själv?

• Petite Chérie
    Lite så tänkte jag också. Såna dagar kan vara helt underbara.
  • Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 15:08:20 följande:
    Håller med dig. Jag skulle lätt offra mig själv även för en bekant en timme. Men ibland är man själv sin bästa vän.
    Tro faktiskt att jag ska cykla ner till "city" och skämma bort mig själv med en pizza eller nåt annat syndigt =).
    Det tycker jag absolut att du ska göra Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 18:41:28 följande:

Tack så jättemycket =)!!

Du har alldeles rätt! Jag har bara tänkt på mig själv idag. Om ingen annan gör det så..
    Har faktiskt skämt bort mig själv med att trycka i mig en sliskig pizza och njutit lite i ett varmt bad.
    Men tyvärr så kan jag ändå inte låta bli att tycka det är rätt ledsamt att inte ens få ett grattis-sms från mina syskon.

Har ni bra kontakt annars? Jag förstår verkligen inte vad som hindrar dem från att skicka ett litet sms.
  • Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 18:52:24 följande:

Vi har en okej relation, så jag förstår inte heller vad som hindra dom idag.
    Kvällen är förstås inte slut än så jag har lite hopp kvar.
    Men att en sånhär sak kan få en att känna sig lite besviken..

Det är klart att man blir besviken. Det skulle väl vem som helst bli.. 

Har du gjort någonting ikväll?Glad

• Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-15 15:19:09 följande:
    Jag tyckte att jag bara firade med onyttigheter igår haha.
    Nah jag slappade sen på kvällen och gick o la mig vid 11. Hade en jobbedag idag.
    Nu är det bara glömma och gå vidare =)!
    Om man inte kan svulla på sin födelsedag, when can you? Flört
Svar på tråden Så synd om mig...