Gå ner i vikt ihop!
Jag är med, om ni har lite kilon att gå ner?? Inget sådant där småfjantbantande på 6-8 kg utan minst 20 kg att gå ner?!
Jag är med, om ni har lite kilon att gå ner?? Inget sådant där småfjantbantande på 6-8 kg utan minst 20 kg att gå ner?!
Oj det var en tuff 8-v plan, lycka till! Tänk på att det tar tid för nya vanor att fastna så det kommer behövas mycket tid att arbeta in det.
Jag har bestämt mig för att starta 1 augusti, funderar på Itrim, någon som testat det?
Annars har jag full fokus på kost, som ger mest viktminskning varvat med lite träning och promenader för min kondition är värdelös!
Bra att ha som mål att bli gravid, blir ju verkligen nått att kämpa för!
Det där med svagheter är en utmaning, hur skall jag hålla mig borta från choklad...
Börja med att kolla upp dina magnesiumvärden! Magnesiumbrist triggar chokladsug. Min läkare sa att det är inte konstigt att jag tuggar choklad i tid och otid, jag har visst nästan inget magnesium alls.
Sen tror jag att det är bra att låta sig äta det man tycker är gott. Se fram emot en liten chokladbit och njuta av den istället för att svulla i sig en 200grammare på en kvart.
Men visst tusan är det svårt