Inlägg från: Anonym (Det lilla extra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Det lilla extra)

Gå ner i vikt ihop!

Åh jag behöver vara med i denna tråd!
    Jag behöver gå ner minst 20 kg. (Gärna 30 men det är ju lite överdrift och drömmande) 
    Jag väger idag 88kg till mina 157cm.
    Många mammakilon där. 

Jag började igår med att försöka äta "rätt". Gud vad jobbigt. jag fick gå runt i lägenheten och slänga allt som är "farligt" för mig. såsom bakchoklad, socker.
    Annars skulle jag bara baka något igen. =P

hehe. tredje dagen för mig och jag kunde inte låta bli att köpa två wienerbröd. Jag kan bara inte stoppa mig! Hur ska jag göra egentligen!?

Nu inne på femte dagen. Har inte varit lätt med redan flera fuskanden. =/ 
    MEN! Jag har iallafall gjort mitt mål med att promenera minst 10000steg per dag och det har jag klarat superbra! (Igår gick jag 15000) Så igår var jag inte så sötsugen (jo lite) men då tog jag en skiva ost istället och drack vatten så släppte det. Kanske inte bästa alternativet att äta en skiva ost istället för en frukt men jag har å andra sidan när sugit dragit in bakat en kaka och ätit upp hela =P så det är ett jättebra steg för mig! =)
    Kan inte vänta tills jag väger mig på måndag igen och ser om jag har gått ner något alls nu. 

Nu inne på femte dagen. Har inte varit lätt med redan flera fuskanden. =/ 
    MEN! Jag har iallafall gjort mitt mål med att promenera minst 10000steg per dag och det har jag klarat superbra! (Igår gick jag 15000) Så igår var jag inte så sötsugen (jo lite) men då tog jag en skiva ost istället och drack vatten så släppte det. Kanske inte bästa alternativet att äta en skiva ost istället för en frukt men jag har å andra sidan när sugit dragit in bakat en kaka och ätit upp hela =P så det är ett jättebra steg för mig! =)
    Kan inte vänta tills jag väger mig på måndag igen och ser om jag har gått ner något alls nu. 

Tjohoo! 
    Jag gick ner 7 hekto denna veckan trots att jag fuskat massor!
    Det måste ha varit mina minst 10000steg varje dag som hjälpt. Men nu ska jag försöka att inte fuska denna veckan iallfall. (inte lika mycket =P )
    *Kämpa*Kämpa* Flört

Svar på tråden Gå ner i vikt ihop!