Inlägg från: Kiimmiiy |Visa alla inlägg
  • Kiimmiiy

Gå ner i vikt ihop!

Jag har inte tyckt att -10 kg gjort nån större skillnad på mig kropps mässigt tills jag precis nyss insåg att jag gått och dragit upp shortsen hela kvällen och att dom går ut ca 8 VM i midjan (dom satt tajt innan) nu är jag ännu mer pepp på att komma igång med träningen ordentligt efter semestern. Ska bara klara av mina två vakna nätter först sen blir det gymmet som står på schemat.

• Kiimmiiy

Ja man blir lätt blind när det gäller sånt eftersom man ser sig själv i spegeln varje dag. Då slutar man märka sånt, men andra som inte ser än varje dag märker det lättare och de peppar ju en att fortsätta på samma väg. :)

• Kiimmiiy

Bea jobbat, klart det kommer fortsätta gå nerpt på vågen, du gör ett super bra jobba :)

Beroende på resmål så har jag kört på att tänka på vad man äter och försökt ta minst en pw om dagen.

• Kiimmiiy

För mig har det stått stilla nu ett tag och motivationen börjar komma tillbaks lite långsamt. Men eftersom jag har gett mig f*n på det här nu så ger jag inte upp.

Har också investerat i mig själv genom att skaffa en PT i fyra månader, så den 31e drar det igång med PT träning, träningsschema och kostschema uttaget helt utefter mig. Så det ska bli sjukt spännande. Uppdaterar er så fort jag börjat med min PT träning. Fortsätt kämpa ni är BÄST!!

• Kiimmiiy

Vad härligt att höra :) skönt att kunna unna sig lite utan att vågen springer iväg åt fel håll hehe.

Jag börjar mina 4 månader med PT i morgon 31/8 och det känns VÄLDIGT nervöst om jag skall vara ärlig. Är så rädd att jag ska ge upp. Men som tur är så ligger motivationen högt. Så nu ska jag få mig en ordentlig nattssömn för i morgon sår tapetsering, handling, träning och jobbnatt på schemat.

• Kiimmiiy

Gud va kul att läsa om era framsteg.

Tråkigt dock med motivationssvacka.

Eftersom jag jobbar väldigt olika har jag PT online så jag träffar inte min PT utan har online kontakt med honom. Dag två och ingen träning än, jobbat vaken natt igår och i natt, men i morgon ska jag iväg till gymmet äntligen. Sten hårt schema så detta kommer bli tuft men roligt.

Fortsätt kämpa ni är otroliga kämpar :)

• Kiimmiiy

Bara fortsätta kämpa.

Motivationen kommer tillbaka jag lovar :)

Nu har jag kört igenom 2 av PT passen för den här veckan, jag har sån träningsvärk att det gör ont att sätta sig på toaletten. Knyta skorna ska vi inte ens tala om, men så sjukt kul det är men oj vad jobbigt och svettigt. På måndag är första invägningen, ska bli spännande att se om det hänt nått på vågen.

• Kiimmiiy

Ja de är jätte spännande, jag har mailkontakt med honom när jag behöver det, invägning en gång i veckan (måndagar, så i morgon får vi se första veckans resultat) plus formbilder efter varje slutförd fas som är ca 5 veckor per fas. Jag antar att jag ska få ett kostschema eller redan fått det, är inte jätte teknisk så kan ha missat att han lagt upp det. Men har mailat honom och frågat om det. Men som det står i ansökan så ska man få ett kostschema också.

-0.7 är ju super bra, speciellt om du inte tränat nått. Inte alltid lätt att få ihop det när man har mycket på jobbet. Själv jobbar jag några nätter i månaden utöver mina dag pads och får då svårt att hinna träna på dagarna om man ska hinna med att sova också. Men de är bara vara positiv och fortsätta kämpa ändå.

• Kiimmiiy
    Ananass skrev 2015-09-15 17:24:01 följande:

Blir visst en liten paus i viktminskningen för min del då jag nyss fått reda på att jag är gravid :D men hejar fortfarande på alla er andra! :)

Stort grattis och lycka till med allt :) gruppen finns kvar sen när bebisen kommit och du vill fortsätta med träningen.
  • Kiimmiiy

Ahernbaby: I den här tråden är alla välkomna även fast jag startade den för ett tag sen :)

Vad skönt för dig att träning och godisätande inte är något problem :)

Jag försöker att äta mindre portioner och lite oftare. 4-6 gånger om dagen. Nått som även är bra är måltidsmåttet man kan köpa på apotea. Kan vara ett bra sätt att minska portionerna till rekommenderad storlek.

Lycka till med träning, kost och viktminskningen. Ser fram emot att läsa om dina resultat.

• Kiimmiiy

Big mama shit vad du är duktig :)

Jag klockade precis in på 85 en vikt jag inte sett på 6 år. Nästa mål är 80.

Jag tränar på gym och promenerar. Men kan rekommendera att gå in på din kommuns hemsida och söka på ute gym dom är gratis.

Jag träna lite på vårt utegym i höstas/vintras och hade då underställ under tränings kläderna, en fleecejack, mössa och vantar. Bara man får upp pulsen så håller man sig varm.

• Kiimmiiy

Hej allihop!

Tänkte bara titta in här för att säga att ni är så sjukt duktiga. Ni är riktiga kämpar, ni alla borde få en extra guld stjärna i boken. :)

Fortsätt kämpa som ni gör så kommer vi alla nå våra mål. Ni är krigare allihopa. :)

Ha en super bra söndag.

• Kiimmiiy

Usch nu står vågen stilla. Men som tur är växer kläderna. Jag tränar väldigt mycket styrka vilket gör att jag försvinner i fett men ökar i muskler. Så idag tänkte jag se om det blivit någon skillnad på kropps måtten. Vilket jag antar att det är. Men av någon anledning känns minus på vågen roligare än minus på måttbandet.

Svar på tråden Gå ner i vikt ihop!