Någon mer som kollar på smiskfilmer?
Någon mer än jag som tycker om att kolla på smiskfilmer? Vilken slags smisk tycker ni om att kolla på i så fall?
Någon mer än jag som tycker om att kolla på smiskfilmer? Vilken slags smisk tycker ni om att kolla på i så fall?
Varför gillar du smiskfilmer? Finns det inte mer själsligt spännande filmer att titta på?
Varför gillar du smiskfilmer? Finns det inte mer själsligt spännande filmer att titta på?
Tittar gärna på smiskfilmer. Det är ju hett som fan. Delar gärna ut lite smisk också om min partner vill!
Puffar
Tittar gärna när både det är smisk på rumpa, bröst och kön. Inte för hårt bara, helst med handen men ibland även med redskap.
Själv älskar jag när jag får lägga min partner över mina knän och smeka och smiska henne som förspel.
Helt klart....ser väl på det mesta som anses vara kinky......
Kink.com's grejjer är helt klart mysiga.
Ts, ansök till girlsboardingschool. De söker säkert modeller fortfarande om du gärnavill. Tyvärr har jag tappat kontaten med en av modellerna så jag kan inte fråga åt dig men det finns säkert nån annons om det på deras hemsida.
Har sett Passion of the Christ.