• Anonym (Rödstjärt)

Någon mer som kollar på smiskfilmer?

Någon mer än jag som tycker om att kolla på smiskfilmer? Vilken slags smisk tycker ni om att kolla på i så fall?

• Svar på tråden Någon mer som kollar på smiskfilmer?
  • Kriya

Varför gillar du smiskfilmer? Finns det inte mer själsligt spännande filmer att titta på?

• Anonym (Rödstjärt)
    Kriya skrev 2015-07-15 18:27:15 följande:

Varför gillar du smiskfilmer? Finns det inte mer själsligt spännande filmer att titta på?

Älskar att få smisk själv och tycker det är väldigt erotiskt att se andra tjejer få smisk. Fantiserar om hur det borde vara jag som var där typ. Och för att få nya idéer kring hur man kan få smisk mm.
  • Leo25

Tittar gärna på smiskfilmer. Det är ju hett som fan. Delar gärna ut lite smisk också om min partner vill! Solig

• Pussan
    Kriya skrev 2015-07-15 18:27:15 följande:

Nu gillar ju TS smiskfilmer så varför inte bara låta henne göra det? Jag gillar det också, och så kan du ju kolla på mera ¨själsligt spännande filmer¨, vad det nu är.

Gott att inte bara titta utan att få lite i rumpan själv också, gärna stående, kanske framåtböjd med överkroppen på matbordet och bli smekt i dosan och lite piskad på rumpan....sen kommer staken bakifrån rakt in i värmen   det gör  gott ska jag säga!
  • Anonym (Rödstjärt)

Puffar

• Leo25

Tittar gärna när både det är smisk på rumpa, bröst och kön. Inte för hårt bara, helst med handen men ibland även med redskap.

Själv älskar jag när jag får lägga min partner över mina knän och smeka och smiska henne som förspel. 

• tuxxe

Helt klart....ser väl på det mesta som anses vara kinky......

Kink.com's grejjer är helt klart mysiga.

• Robert 832

Ts, ansök till girlsboardingschool. De söker säkert modeller fortfarande om du gärnavill. Tyvärr har jag tappat kontaten med en av modellerna så jag kan inte fråga åt dig men det finns säkert nån annons om det på deras hemsida.

Svar på tråden Någon mer som kollar på smiskfilmer?