Kär i en kille som älskar sitt ex
Jag har börjat träffa en kille och vi har det väldigt trevligt tillsammans och han är supergullig mot mig, MEN han blev lämnad för tre månader sedan och han har fortfarande inte kommit över henne. Han kan vara riktigt ledsen emellanåt och det har han sagt till mig så han försöker inte dölja det för mig utan är ganska ärlig om det hela. Det gör så ont att han fortfarande älskar henne och antagligen inte skulle tveka om hon ville ha tillbaka honom. Enligt honom kommer det aldrig hända men han hoppas säkert innerst inne.
Vet inte vad jag ska göra? Jag tycker såå mycket om honom och håller verkligen på att bli riktigt kär. Är det dömt att misslyckas eller kan jag få honom att börja gilla mig mer så att han till slut kommer över henne? Jag förstår att han är nere och jag försöker ge honom lite space men jag vill inte vara något andrahandsval. Någon som har träffat en kille/tjej som precis har kommit ur ett långt förhållande? Hur har det gått? Känns så pissigt att när jag väl blir kär så är han kär i sitt ex..