När var familjeliv som bäst?
Som rubriken lyder?
Själv tyckte jag att det var ett helt annat forum när jag blev medlem 2006 och några år framåt. Idag kan inte säga att jag gillar det lika mycket även om jag kikar in då och då.
Som rubriken lyder?
Själv tyckte jag att det var ett helt annat forum när jag blev medlem 2006 och några år framåt. Idag kan inte säga att jag gillar det lika mycket även om jag kikar in då och då.
Jag får nog hålla med om att perioden 2006-2008 var bäst. När Patrik sålde FL förlorades något viktigt, och när Roisin Dubh försvann, så tog hon med sig FL:s själ.
Hur hittar man medlemmar idag? Jag tänkte informera en om att jag (hon) har fått ett meddelande borttaget.
2005-2007. Sen började det balla ur! Tråkigt som fan..
2005-2007. Sen började det balla ur! Tråkigt som fan..
Håller med Lövet. 2005-2008 var bäst och när roisin fick lämna blev det ett helt annat forum. Precis som nämndes, själen försvann. Idag är det troll och väldigt hårda ord mellan medlemmar generellt. Därför min sidfot ändrats och jag hoppas att den ger eftertanke. Men vissa trådar är underbara, och när jag hittade tillbaka hit till fl efter några års frånvaro, är det mest i de trådarna jag hänger. Men försöker ge fl en chans igen och öppnar upp mig lite i andra trådar också. Men det är inte som förr, det är det inte.
Håller med er andra! 2006 och några år framåt var forumet roligt. Det var mycket vettigt och trevligt folk som hängde här. Nu är det mest troll och oseriösa trådar tyvärr.
2011 var nog roligaste året. I början var det ganska tamt.
2005-2008 var roligast. Mycket trevligare stämning och många roliga trådar som drog till sig folk. Sällan eller aldrig var man otrevlig mot varandra.