• uffe 2

Kvinnor hur vill ni att en mans kuk/pung ska se ut :)

Det är mycket snack om tjejers utseende på fittor och om de är slappa eller trånga och vad som är bra eller inte bra :) men hur ska en mans kuk/pung se ut. Det borde ju finnas en hel del idéer om de också samma som för tjejer :)? Och inte bara storlekssnack. :)

• Svar på tråden Kvinnor hur vill ni att en mans kuk/pung ska se ut :)
  • Anonym (tja)

Jag tycker en mans könsorgan ska se naturliga ut. Kanke lite ansat könshår. Inga piercing och så. Jag är inte den som bryr mig om hur formen på kuk och pung är. Det är ju individuellt hur man är skapt.

• Cecese

Spelar absolut ingen roll, det är killen jag tänder på och inte kuken. Det viktiga är hur han använder den, inte hur den ser ut. 

• Anonym (Oh yeah)

Pungen ska vara lite och fast, kuken lagom grov, lagom lång med ett stort ollon.

Finns inget fulare än hängpung, och kukar med små ollon.

• Anonym (Mjo)

Rakad pung, ansat upptill. Inte så stor pung som är rätt "fast". I slakt tillstånd ska kuken inte vara för stor, men får gärna växa till sig till en 16-18cm hård. Ollonet ska inte vara större än skaftet men inte mycket mindre..

• Peter37

[quote=75535268][quote-nick]Anonym (Oh yeah) skrev 2015-07-17 15:35:49 följande:[/quote-nick]Pungen ska vara lite och fast, kuken lagom grov, lagom lång med ett stort ollon.

Det är min du talar om..tjejer som sett mina bilder berömmer ofta mitt stora ollon. ...visar gärna

• Zarch

Vill och vill, hade man fått välja så hade det ju varit kul om den var prydd med swarovski kristaller. Men så kul ska man inte ha det så den får väl se ut hursomhelst då.

• Cecese
    Peter37 skrev 2015-07-17 16:34:14 följande:
    [quote=75535268][quote-nick]Anonym (Oh yeah) skrev 2015-07-17 15:35:49 följande:[/quote-nick]Pungen ska vara lite och fast, kuken lagom grov, lagom lång med ett stort ollon.

Det är min du talar om..tjejer som sett mina bilder berömmer ofta mitt stora ollon. ...visar gärna
    Varför blir jag inte förvånad? Varför har karlar så jäkla stort behov av att visa upp kuken? 
  • Zarch
    Cecese skrev 2015-07-17 16:59:57 följande:

Varför blir jag inte förvånad? Varför har karlar så jäkla stort behov av att visa upp kuken? 

För att det dom inte har i skallen får dom istället ha mellan benen. Lite så tror jag att manliga himbos resonerar.
  • Anonym (mums)

Grov kuk,ca 25 cm lång, stor hård fast pung

Gärna omskuren och ett stort ollon att mumsa på

• m8r9a1j2
    Cecese skrev 2015-07-17 16:59:57 följande:

Det är en väldigt liten del av männen som sysslar med sådant.
Svar på tråden Kvinnor hur vill ni att en mans kuk/pung ska se ut :)