Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Abort mot min vilja

Anonym (klm) skrev 2015-08-15 01:42:00 följande:

Ta ansvar för dina val människa. Du gjorde inte abirt mot din vilja. Du gjorde abort för att du ville. Du vägde för- och nackdelarna med båda alternativen och kom fram till att du hellre gjorde abort än fullföljde graviditeten med en ofrivillig partner. Kanske ångrar du ditt val nu. Skulle du fullfölja graviditeten med en ofrivillig partner idag?

Visa lite respekt, detta är känsliga rummet.

Och ni andra som kör på med er OT-diskussion huruvida män blir tvingade till faderskap eller ej borde fortsätta någon annanstans. Detta är känsliga rummet och TS verkar söka stöd.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-08-19 18:15:51 följande:

Jag sitter nu i precis samma skit.. Fast innan abort. Jag vill ha det oplanerade pyret men sambon inte.. Verkligen inte "så mkt man vill göra" etc Överväger ju abort naturligtvis (men tror inte på allvar att jag kommer kunna genomföra det) men känns precis som ni säger fel att göra det bara för hans skull..

Lämna snubben och behåll barnet. Han har ändå redan visat vad han går för när han inte ställer upp för dig som gravid. En riktig man fattar att gjort är gjort och då är alternativet enbart att stötta. Inte hålla på och larva senare om att han inte vill ha barn. Även om du gör abort borde du dumpa honom, han verkar ju inte vara någon att hålla i när det åskar direkt.
Svar på tråden Abort mot min vilja