• Brumma

Träffa pojkvännens dotter för första gången, hjälp!

Hej.

min bonus var mkt yngre men kanske kan mina tankar ändå vara till hjälp? :)

Jag tycker att en aktivitet låter jättebra, men gärna en avslappnad - inte för uppstyrd liksom.

Djurpark som du själv föreslog, lekplats om hon gillar det. Eller varför inte åka till en badplats, ta med lite spänner o spadar o bygg sandslott ihop :)

Oavsett vart ni åker så är väl typ picknick ett bra alternativ, gärna på ngn gräsplätt på en filt..

Inte träffas i vardagsrummet i lägenheten o stirra på varandra liksom ;)

Var avslappnad (så gott det går) och försök inte för mkt.. Låt henne bestämma hur mkt hon vill umgås med dig i början.

Lycka till :)

• Brumma
    Anonym (bollen) skrev 2015-07-17 20:01:21 följande:

Börjar hans namn på R?!

Även om du tror eller vet att du känner igen ngn här på FL så är det inte ok att ställa frågor som låter som om du vet. SPECIELLT inte i känsliga rummet i en tråd skriven av ngn som vill vara anonym!

Inte ok!

Jag har kännt igen några vänner (o ovänner) här inne men skulle aldrig drömma om att sätta dem i sitsen där de känner sig igenkända och utpekade.

En nära vän till mig kände igen mitt inlägg en gång. Hon tog kontakt med mig privat och berättade hur lätt det var att känna igen mitt nick (hade ett annat då som "hörde ihop" med mig). Men självklart frågade hon inte i tråden!
Svar på tråden Träffa pojkvännens dotter för första gången, hjälp!