Tvillingar 2016
Hej! Fick veta att jag väntar tvillingar med bf början av april 2016! Kul att det är så många tvillinggraviditeter här. ?
Hej! Fick veta att jag väntar tvillingar med bf början av april 2016! Kul att det är så många tvillinggraviditeter här. ?
Mår konstant illa och bara längtar tills det går över. Jag kan inte sova ordentligt och har svårt att koncentrera mig på jobbet. Har en tid för UL och läkarsamtal på torsdag och hoppas då bli sjukskriven 2 timmar/dag så att jag kommer i fas igen. Är i v. 12 eller 13 och hoppas verkligen att illamåendet ger med sig snart.
Har snart gått 17 fulla veckor och äntligen har illamåendet gett med sig. Den här graviditeten har varit väldigt annorlunda från den förra och det är tufft att gå längre sträckor, det känns inte bra i kroppen då. Förra graviditeten med en bebis kunde jag gå milsvis och allt var helt ok. Känner mig lite som en gammal tant med värk i benen.
Snart har man gått 21 fulla veckor och bebisarna lever loppan i magen kan man lugnt säga. Det börjar så smått märkas att man väntar mer än en. Jämför jag med förra graviditeten så är den här långt mer påfrestande, även om det går ganska bra ännu så länge.