Marsbebis 2016
Milo och Minelle, vilka fina namn!!
Milo och Minelle, vilka fina namn!!
Apropå namn så har dottern redan valt vad hon vill, för hon var övertygad om att det skulle bli en tjej. Vi gillar namnet, men vi håller det inom familjen tills hon är ute, kanske passar det inte alls på den som kommer ut. Så var det sist! :)
Jag tycker att det är mycket lättare med flicknamn av någon anledning.
Ni som också har lite äldre barn, låter ni syskonen vara med och tycka till om namn?
Dottern (6år) har lanserat några namn, men får inte ha något veto
Jag tror oxå det kommer att bli många påsk bebisar i denna tråd. Med mig inräknad fick ju datumet 17/3 på RUL men tror mer på den 21 som jag hade först. Med första dottern gick jag över 11 dagar å med dotter 2 gick jag 1dag över. Så jag tror starkt på en påskbebis .
Man kan aldrig veta! På sonen, en dag innan bf datum gick vattnet och värkarna igång, dock dröjde det 4 dagar innan han var ute helt och för att KSS i Skövde inte ville göra en igångsättning heller, då dem tyckte att jag såg "fräsch och pigg ut" fast 0 intag av mat, 0 toabesök och 0 sömn på 3 dagar! Fick i mig vätska iaf!! Grät och ville dö i slutet.. Men som sagt så såg jag ju så fräsch och pigg ut!!! När jag väl kom in var jag så slut att jag bad om epidural och allt dem kunde hitta så jag iaf kunde få sova igenom värkarna.. Med dottern fick jag värkar 4dagar innan bf och när vi ringde in bad dem mig att komma in direkt, tur var det, när vi kom innanför dörren gick vattnet och hon kom typ lika fort! Denna gången sa dem att det kan gå ännu fortare för min del!
Hej!
Får jag vara med här? :)
Jag är gravid med 2a barnet! BF 15de mars!